Constructia unui landing page performant reprezinta o etapa esentiala in procesul de realizare a unei campanii de digital marketing de succes.
Rolul fundamental pe care il are un landing page in ecosistemul campaniei tale de marketing este acela de a defini clar valoarea pe care o ai de oferit potentialilor clienti si de a genera oportunitati de conversie.
In egala masura, lipsa acestui pas din campanie, sau acordarea unei atentii precare asupra importantei paginii de destinatie, in procesul de marketing, duce in mod inevitabil la esec, tradus prin imposibilitatea de a-i convinge pe potentialii tai clienti sa cumpere.
Exact asa:
Asadar, indiferent de obiectivele de marketing pe care le vizezi, ai nevoie nu numai de un landing page, ci de o pagina de destinatie construita pe baza un proces riguros, clar etapizat, cu implicatii care pornesc de la premise creative si ajung pana departe in sfera de analiza a datelor si a stiintelor comportamentale.
In acest articol, ne-am propus sa discutam despre absolut toate etapele pe care trebuie sa le parcurgi pentru a construi unui landing page profesional.
De asemenea, vom explica in mod clar logica din spatele fiecarei etape, pentru ca tu sa intelegi foarte bine importanta unui landing page si potentialul de succes pe care il propune.
Drept urmare, in cele ce urmeaza vom vorbi despre:
- Ce este un landing page;
- Cate tipuri de landing page-uri exista;
- De ce este vital un landing page de calitate in ecosistemul planului de digital marketing;
De asemenea, vom discuta despre pasii pe care trebuie sa ii parcugi pentru a construi un landing page care sa livreze conversii reale campaniei de marketing si nu doar vanity metrics.
Mai exact, vom discuta despre:
- Ce este si de ce este important procesul de Wireframing in crearea unui landing page
- User Experience (UX) si User Interface (UI)
- Cele mai bune formule de copywriting pe care le poti adopta pentru a obtine rata de conversie ideala
- Cum sa abordezi eficient componenta de Web Design si cum sa-ti alegi corect elementele de design in landing page, astfel incat sa oferi experienta vizuala si navigationala pe care ti-o doresti.
- Care sunt cele mai eficiente strategii de optimizare ale unui landing page
- Instrumentul pe care noi l-am folosit pentru a crea un landing page care a generat o rata de conversie de 31.2% intr-o campanie B2B, derulata in perioada instituirii starii de urgenta pentru combaterea epidemiei de Coronavirus:
Inainte de a merge mai departe, vreau sa stii ca toate informatiile pe care le vei afla in continuare reprezinta rezultatul activitatii noastre de peste 4 ani in realizarea de landing page-uri.
De asemenea, etapele de constructie ale unui landing page, pe care le vom dezbate mai tarziu in articol, reprezinta pasi pe care noi ii urmam cu rigurozitate, pentru ca si-au dovedit eficienta de-a lungul timpului.
Desigur, landing page-ul mentionat anterior este rezultatul final al acestor pasi.
De aceea, dupa ce vei fi parcurs acest articol, iti garantez ca vei fi 100% pregatit sa iti construiesti landing page-ul exceptional pe care ti-l doresti si, mai mult decat atat, suntem increzatori ca, de astazi, vei fi capabil sa realizezi landing page-uri din ce in ce mai performante.
Hai sa incepem! 🙂
Intai de toate, este important sa lamurim:
Ce este un landing page?
In sfera de digital marketing, un landing page, cunoscut si sub numele de “pagina de destinatie”, reprezinta o pagina web care este afisata ca raspuns la actiunea (cunoscuta si sub denumirea de microconversie) unui utilizator de a accesa:
- o reclama derulata in social media
- un hyperlink
- un newsletter
- un rezultat afisat intr-un motor de cautare
- etc.
In mod ideal, aceasta pagina de destinatie reprezinta o extensie informationala logica a reclamei, a link-ului accesat, a newsletter-ului, rezultatului din Google si asa mai departe.
O pagina de destinatie are rolul fundamental de a ghida strategic actiunile utilizatorului pentru a stimula realizarea de conversii, fie ea:
- vanzare a unui produs sau serviciu
- abonare
- inscriere la un eveniment
- descarcare a unui document
- etc., in functie de obiectivul de marketing impus in strategia de marketing setata initial.
Tipuri de landing page
Incepand de la pagini de tip „about us”, la „coming soon…”, la „long form sale landing page si chiar pana la „404 Page”, exista o multime de tipuri de landing page, fiecare definind o anumita actiune care se doreste a fi realizata.
Insa, toate aceste pagini de destinatie intra sub umbrela a doua tipuri fundamentale:
- Landing page de referinta
Un landing page de referinta reprezinta o pagina web care prezinta informatii relevante pentru utilizator. Aceasta pagina poate contine imagini, materiale video, diverse combinatii dinamice de link-uri si alte elemente.
- Landing page tranzactional
Un landing page tranzactional, pe de alta parte, are rolul de a influenta actiunile unui vizitator in directia luarii unei decizii specifice, convenabile marketerului, in principal o tranzactie.
In general, pentru realizarea tranzactiei, acest tip de landing page dispune de un formular de completat.
Intr-un landing page tranzactional scopul este sa aduni cat mai multe informatii despre vizitator si, in final, sa il transformi in client.
Pana in acest pas probabil ca te-ai lamurit in mare despre care-i treaba cu landing page-ul.
Nu este, insa, de ajuns sa construiesti un landing page, ci este extrem de important ca aceasta pagina sa fie de calitate.
De ce este vital un landing page de calitate intr-o campanie de digital marketing?
Pai haide sa incepem cu inceputul. ?
In linii mari, planul unei campanii de promovare este structurat pe 3 etape:
- Etapa de atragere a potentialilor clienti, care graviteaza preponderent in jurul reclamelor (creatie + plasare strategica)
- Etapa de conversie, care implica existenta unui landing page si unde calitatea acestuia este cruciala
- Etapa de masurare si optimizare, unde discutam despre instrumentele de masurare a rezultatelor si de tool-urile de retargeting si remarketing.
Desigur, fiecare dintre cele 3 etape este alcatuita dintr-un set de tactici specifice.
In fond, calitatea acestor tactici determina succesul obtinut in fiecare dintre cele 3 etape.
La randul lor, succesul obtinut in urma implementarii eficiente ale celor 3 etape determina succesul campaniei per ansamblu, masurata in raport cu obiectivele fundamentale setate in cadrul strategiei de promovare.
Suna complicat, asa-i?
In principiu, lucrurile stau cam asa:
Sigur ca toate cele 3 etape sunt importante.
- reclamele sunt importante;
- canalele pe care le derulezi, de asemenea;
- profilul de buyer persona si procesul de localizare a audientei tinta sunt, iarasi, importante.
Mai mult, modul in care iti alegi instrumentele potrivite de masurare si retargetare, dar si modul in care le setezi joaca un rol determinant in succesul campaniei de marketing.
Nimic mai corect.
Insa, daca reclamele sunt cele care atrag atentia potentialilor clienti asupra produsului sau a serviciului tau – presupunand ca ai targetat audienta potrivita, pe canalele potrivite, la timpul si momentul potrivit, cu mesajul potrivit – si instrumentele iti ofera insight-urile necesare pentru masurarea corecta si optimizarea campaniilor de promovare, dar si de retargetare a lead-urilor obtinute, ei bine, landing page-ul ramane centrul universului campaniei tale de promovare.
De ce?
Hai sa-ti dau un exemplu mai apropiat de meleagurile noastre:
Sunt sigur ca ai fost pana acum intr-o piata agroalimentara.
In acest loc, stim amandoi ca strategia predominanta prin care vanzatorii de la tarabe incearca sa-si atraga clientii este de a-si face vocea auzita. La propriu.
“Da, poftiti la capsunele, da, va rog, poftiti, poftiti!”
Cred ca pot sa ghicesc cum a rasuna in mintea ta exclamatia de mai sus. 😀
Desi rudimentara in perceptia noastra, aceasta tehnica este una de marketing si este adeseori chiar foarte eficienta pentru atragerea clientilor.
Insa, chiar daca un client cedeaza la insistentele vanzatorului si se apropie de taraba, munca de convingere este departe de a se fi incheiat, iar “conversia” este departe de a se fi realizat.
Odata convins sa se apropie de taraba, clientul vrea sa cunoasca argumentele pentru care acele produse sunt cele mai potrivite pentru el.
In fapt, in acest pas se diferentiaza un vanzator bun de unul slab.
Una dintre lectiile cele mai importante despre marketing pe care le poti invata in piata este aceea ca multi stiu sa atraga atentia, insa putini stiu sa vanda.
Iar acest lucru este reprezentativ pentru absolut orice alt domeniu de activitate, fie ca vinzi capsuni in piata sau un tool de automatizre a proceselor de marketing bazat pe algoritmi de inteligenta artificiala.
Cu reclama asta faci: atragi atentia.
De fapt, daca stau bine sa ma gandesc, chiar si in marketingul digital – desi il percepem ca pe un proces de promovare cu un grad mai ridicat de rafinament procesual – tot se striga din toti plamanii pentru a atrage atentia, ori de cate ori se iveste ocazia si platforma permite acest lucru.
Iar acolo unde nu se poate folosi vocea pentru a striga, se “striga” in scris si prin imagini ?.
Este, insa, de ajuns doar sa atragi atentia, pentru a inchide o vanzare?
Pai haide sa ne uitam la Rata de Conversie medie pe cateva dintre cele mai populare platforme digitale*:
- Facebook Ads: ~9.2%
- Instagram Ads: ~3%
- LinkedIn Ads: ~6.1%
- Google Search Ads: ~4.40%
- Google Display Ads: ~0.57%
*sursa: aceste informatii se gasesc la liber pe internet.
Sa spunem ca ponderea dintre “infim”, “multumitor” si “de succes” in cazul unei campanii de marketing online se raporteaza la diferiti factori precum:
- Calitatea produsului/serviciului
- Nisa
- Audienta potentiala
- budget
- etc.
Insa, un lucru este cert:
La cat de scazute sunt aceste rate de conversie, nu iti poti permite sa pierzi prea multi potentiali clienti pe drum. De acord?
Acum, unde crezi tu ca “aterizeaza” toti acesti potentiali clienti, care au dat curs reclamei plasate de catre tine pe una dintre platformele de mai sus?
Ai ghicit: pe landing page.
Iar daca landing page-ul tau nu este construit in mod corespunzator, daca are lacune pe partea de UX (User Experience), UI (User Interface) sau de copywriting, daca nu este optimizat corespunzator pentru toate dispozitivele, ai o problema.
Te poti lauda ca ai invins statistica oficiala si ai obtinut o rata de conversie peste media platformei pe care ai rulat reclamele, dar daca potentialii clienti nu fac pasul catre conversia finala spre achizitie, sau catre orice alt obiectiv ti-ai setat, pentru ca landing page-ul are o calitate slaba, toate cifrele tale nu sunt nimic mai mult decat Vanity Metrics.
Asadar, ai nevoie de un landing page de calitate, care sa livreze cifrele de care ai nevoie pentru a-ti indeplini obiectivul de marketing.
Bun, haide atunci sa vedem:
Pasii pe care trebuie sa-i urmezi in constructia unui landing page care sa livreze conversii reale campaniei de marketing si nu doar vanity metrics
Pentru constructia unui landing page ca la carte ai nevoie sa parcurgi cateva etape, si mai ai nevoie de:
- Un instrument profesional, specializat in crearea de landing page-uri – este de preferat sa aiba integrat un builder de tip visual composer, pentru a putea fi manevrat cu usurinta.
Noi, in agentia re7consulting, utilizam unul dintre cele mai performante instrumente de acest gen de pe piata, despre care vom vorbi, insa, putin mai tarziu. Pana atunci, mai ai nevoie de:
- Un instrument de wireframing – despre care vom discuta, de asemenea, imediat.
- Un om priceput la web design, care sa inteleaga importanta proceselor UX (User Experience) si UI (User Interface).
- Un copywriter care sa stie sa jogleze cu texte de sales si formule specifice de copywriting
Intr-o alta ordine de idei, cele „cateva etape” despre care am amintit anterior sunt de fapt 7 – pe care noi le consideram necesare si pe care le-am urmat in constructia a sute de landing page-uri pana in prezent – si anume:
- Definirea obiectivelor
- Definirea audientei tinta
- Wireframing
- UX (User Experience) Design
- Copywriting – definirea tone-of-voice-ului si alegerea formulelor de copy
- Masurare
- Optimizare
Voila! Acestia sunt cei 7 pasi pe care noi ii urmam atunci cand construim un landing page (adica de 3 ori pe saptamana, in medie 🙂 ).
Haide sa detaliem putin fiecare etapa.
1. Definirea obiectivelor
In general nu este o idee buna sa incepi un proiect fara sa iti setezi foarte clar obiectivele pe care vrei sa le atingi in final, iar procesul de constructie a unui landing page nu face abstractie de la aceasta regula.
Primul pas face apel la gandirea ta strategica si iti garanteaza faptul ca urmatoarele etape se sincronizeaza pentru a ghida campania in directia corecta.
Noi, in agentie, ne stabilim obiectivele folosind metoda SMART, care este, la aceasta ora, cea mai eficienta metoda de setare a destinatiei la care vrem sa ajungem.
Uite aici un articol detaliat despre ce este si cum sa te folosesti de metoda SMART pentru a-ti seta corect obiectivele de marketing.
Vei gasi in acest articol si un template gratuit pe care-l poti folosi pentru a-ti usura procesul.
2. Definirea audientei tinta
Discutam, in principiu, de realizarea unui profil de Buyer Persona, care este denumirea propriu-zisa data unei reprezentari fictive a clientului ideal; daca esti antrepenor, te poti raporta la acest Buyer Persona ca la avatarul clientului ideal al afacerii tale.
De ce este important sa stim cui ne adresam?
Realizarea unui Buyer Persona iti ofera toate insight-urile necesare pentru a intelege mai bine potentialii clienti.
Astfel, vei sti cum sa te adresezi acestora, ce elemente de design sa folosesti, ce beneficii ale produsului sau serviciului sa scoti in fata, etc.
Despre cum realizam un profil de Buyer Persona am vorbit pe larg intr-un alt articol publicat pe blogul re7consulting: Localizarea audientei tinta in 4 etape, pe care te invit sa-l citesti pentru a aprofunda topicul.
Tot in acest articol vei gasi si un framework de realizare a profilului de buyer persona, pe care il poti descarca gratuit.
3. Wireframing
Wireframing defineste un proces minimalist de proiectare a landing page-ului la nivel structural.
Un mockup de wireframe arata cam asa:
Din perspectiva practica, schemele de tip wireframe ne ofera garantia ca elementele de continut, cele grafice si elementele de navigare sunt asezate in pozitii corecte.
De asemenea, fiind vorba despre un efort colectiv in crearea unui landing page, wireframing-ul ne ajuta sa pastram o viziune unitara asupra proiectului.
O astfel de schema de tip wireframe poate fi realizata chiar si pe o coala de hartie, cu un creion. Astazi, insa, exista o multime de instrumente specializate care te pot sprijini in acest proces.
Moqups este unul dintre aceste instrumente (print screen-ul de mai sus este preluat dintr-un wireframe realizat in Moqups).
Noi il folosim periodic deoarece ne ofera o interfata extrem de intuitiva si un visual composer builder care ne permite realizarea rapida a schemelor de wireframe.
Despre procesul de wireframing vom discuta mai amanuntit intr-un articol dedicat, programat pentru saptamana viitoare.
Inca un aspect demn de retinut aici este faptul ca procesul de wireframing este esential in etapa de UI (User Interface) Design, datorita scopului fundamental pe care il are, acela de a oferi o idee despre modul in care vor interactiona viitorii vizitatori cu landing page-ul.
Si daca tot am amintit de UI Design, afla ca acest proces reprezinta doar o etapa din ceea ce poarta numele de UX (User Experience) Design, despre care vorbim in continuare.
4. User Experience (UX) Design
Procesul de UX Design defineste un intreg ecosistem de procese creative si functionale care graviteaza in jurul obiectivului de a oferi o experienta speciala si relevanta de navigare pentru utilizatori.
Acest proces implica procese precum proiectarea personalizata a procesului de achizitie, modalitatea de integrare a produsului in landing page, inserarea strategica a elementelor de brand, graphic design, experienta de navigare, viteza de incarcare, functionalitate, etc.
Despre acest topic vom discuta, insa, separat, intr-un articol dedicat in totalitate modului in care sa tratezi componenta de User Experience atunci cand lucrezi la un landing page.
5. Copywriting
Urmatoarea etapa este cea de copywriting.
Acest proces incepe, ce obicei, cu o sesiune de planificare strategica in care se stabilesc:
- tone-of-voice-ul informatiilor scrise care vor fi afisate in landing page – raportat la profilul audientei tinta.
- cea mai potrivita formula de copywriting.
Ai auzit de AIDA? Ei bine, AIDA este una dintre cele mai populare formule de copywriting.
In fond, AIDA este un acronim care puncteaza etapele prin care trebuie sa treaca un potential client in drumul catre conversie, atunci cand ajunge pe landing page.
In cazul formulei AIDA, pasii sunt:
- Awareness
- Interest
- Decision
- Action
Fiecare dintre aceste etape este importanta deoarece inglobeaza structuri de copywriting specifice, construite pentru a amplifica interesul potentialului client si pentru a-i stimula decizia de achizitie.
Pe langa AIDA mai sunt multe alte formule de copy (ACCA, AAPPA, PAPA, PAS, etc.), despre care vom discuta, de asemenea, intr-un articol viitor.
6. Masurarea rezultatelor
In acest pas, ai la dispozitie o serie de instrumente de masurare, in functie de modalitatea in care alegi sa construiesti landing page-ul.
De pilda, poti construi un landing page dedicat integrat ca pagina noua in website-ul tau.
In acest caz, Google Analytics sau Google Search Console iti pot oferi toate informatiile de care ai nevoie pentru a-ti forma o idee despre modul in care performeaza landing page-ul si iti pot oferi insight-urile necesare in urmatoarea etapa, cea de optimizare – despre care vom discuta in urmatorul pas.
Pe de alta parte, daca utilizezi un builder dedicat, specializat in crearea de landing page-uri, sansele sunt mari ca acesta sa dispuna si de o sectiune de Analiza a datelor intregistrate pe pagina de destinatie.
Noi, de pilda, asa cum ti-am spus mai devreme in articol, folosim unul dintre cele mai performante buildere specializate din lume.
Este vorba despre platforma Instapage.com, care ne pune la dispozitie o multime de:
- instrumente de constructie – builder vizual, extrem de simplu de folosit, cu o paleta extrem de larga de functii;
- analiza a datelor – sectiune dedicata de Analytics si functie de Heat Map pentru trackingul habit-ului de navigare al utilizatorilor pe landing page;
- Ad Map – functie de tracking al calatoriei utilizatorului din momentul in care acceseaza o reclama plasata prin Google Ads si pana realizeaza conversia finala in landing page;
- optimizare – sectiune de Experimente prin confruntarea a doua sau mai multe variatii ale aceluiasi landing page, pentru determinarea celei mai performante pagini;
- si multe alte functii misto si utile in procesul de marketing.
Despre Instapage vom discuta, de asemenea, intr-un articol viitor.
Pana atunci, haide sa vorbim despre ultimul pas in constructia unui Landing Page performant, si anume:
7. Optimizarea
Optimizarea unui landing page reprezinta, in fapt, un set de masuri ce trebuie luate pentru a creste procentul vizitatorilor care devin clienti, adica, mai direct, cresterea ratei de conversie.
Cum punctul central al atentiei este acela de a gasi solutii pentru imbunatatirea experientei vizitatorilor pe pagina, procesul de optimizare se concentreaza asupra elementelor care pot face pagina mai atragatoare pentru utilizatorii care ajung sa interactioneze cu aceasta.
In principiu, procesul incepe cu:
- pasul 6 – analiza datelor obtinute de instrumentele de masurare
- apoi se reevalueaza pasii 1 si 2 – obiectivele si audienta
- iar mai apoi se trece la imbunatatirea pasilor 3, 4 si 5 – wireframing, UX Experience Design si copywriting.
Eh, uite, de asta ne plac noua acesti 7 pasi si am tinut inadins sa-i impartasim cu tine. 🙂
Rezultatul obtinut dupa finalizarea primilor 6 pasi mai sus enumerati transforma o simpla pagina de destinatie intr-un adevarat ecosistem experiential care adopta utilizatorul, urmarindu-i pas cu pas comportamentul de navigare si anticipandu-i nevoile, in functie de acest comportament.
In acest contenxt, odata ajuns in etapa a 7-a, cea de optimizare, toate datele vor fi deja la dispozitia ta si vei sti ce strategii de optimizare sa abordezi pentru a-ti imbunatati rata de conversie.
Si, daca tot am adus aminte de strategii de optimizare, haide sa trecem la ultimul capitol din acest articol amplu, si anume, desigur, la:
Strategii de optimizare a unui landing page
Exista doua procedee majore de optimizare a unui landing page:
1. Optimizare bazata pe targetare
Acest tip de optimizare prezinta 3 metodologii disticte de urmat, si anume:
- Optimizare asociativa
Continutul landing page-ului este optimizat in functie de informatiile obtinute cu privire la criteriile de cautare ale vizitatorului, informatii geografice ale sursei de trafic sau alti parametri generici pe care ii cunoastem si pe care ii putem folosi fara a realiza in mod necesar o segmentare precisa a audientei.
- Optimizare predictiva
Continutul paginii este optimizat in urma unui proces de corelare a informatiilor cunoscute despre vizitator, precum date specifice de segmentare legate de comportamentul prealabil de cumparare, informatii demografice sau psihografice, tipare de navigare si alte date, in incercarea de a anticipa actiunile lui viitoare pe baza unei analize predictive.
- Optimizare orientata catre consumator
Continutul landing page-ului este optimizat pe baza informatiilor relevante obtinute din surse publice precum recenzii, evaluari, etichetari, recomandari, etc.
2. Optimizare bazata pe experimentare
Acest tip distinct de proces propune 6 metode strategice de optimizare a unui landing page:
- A/B Testing
Cunoscut si sub denumirea de „A/B split testing”, aceasta metoda presupune testarea secventiala sau paralela a doua sau mai multe versiuni ale aceluiasi landing page (fie diferite in totalitate, fie diferite la nivel de elemente grafice sau de text prezente in pagina).
Cea mai abordata metoda de A/B Testing este cea secventiala, care presupune publicarea graduala a versiunilor diferite ale paginilor, pe o perioada definita de timp.
Pe de alta parte, metoda paralela presupune publicarea concomitenta a versiunilor de landing page-uri implicate in testare, impartirea traficului total intre cele doua pagini si monitorizarea acestuia pentru a determina care dintre pagini obtine rezultate mai bune.
- Multivariate testing
Optimizarea multivariata a unui landing page se concentreaza pe testarea unor elemente de grafica sau de copy (titlu, culoare de fundal, logo-uri, icon-uri, culoarea butoanelor, design-ul formularului, structura acestuia, etc.) , alternative celor preexistente.
- Total-experience testing
Aceasta metoda, bazata pe experienta utilizatorului, presupune crearea unui set divers de experiente distincte pentru vizitator, plasate in structura aceluiasi landing page si monitorizarea preferintelor vizitatorilor.
In acest caz, functia de Heat Map reprezinta o solutie eficienta de masurare a rezultatelor.
- „F-like” layout
„F-like” Layout este un termen care defineste unul dintre cele mai abordate comportamente de navigare afisate de catre vizitatori, atunci cand ajung pe o pagina web.
Mai exact, odata ajuns pe o pagina, vizitatorul tinde sa scaneze continutul in felul urmator:
sus -> stanga-sus -> apoi scanarea continua in jos, cu fiecare rand de text sau element grafic prezent pe pagina.
Drept urmare, tinand cont de acest habit de navigare, se recomanda plasarea continutui cu cel mai ridicat potential de stimulare a unei conversii in partea de sus si stanga-sus a paginii web.
- Message matching
Aceasta metoda de optimizare presupune alinierea simbiotica a mesajului primit de utilizator, inainte de a accesa landing page-ul, cu mesajul primit de acesta deindata ce ajunge pe landing page.
Abordarea acestei metode de optimizare intareste increderea vizitatorului in decizia pe care a luat-o initial.
- Design matching
Design matching-ul presupune aceeasi actiune strategica precum cea regasita la metoda prezentata anterior, diferenta fiind ca, aici, raportarea se face la elementele de design.
Abordarea acestei metode de optimizare genereaza aceeasi reactie din partea vizitatorului precum cea oferita de strategia de „Message matching”.
This is it. 😀
Acestia sunt pasii pe care noi ii urmam in constructia unui landing page profesionist, de calitate, capabil sa livreze rate de conversie generoase, precum cea de 31.2% pe care am obtinut-o noi in ultima campanie.
Inchei acest articol cu certitudinea ca ai gasit in el informatii extrem de utile, ca ti-am oferit claritatea de care aveai nevoie pentru a-ti construi paginile de destinatie pe care le doresti si ca, de astazi, vei trece la un nivel superior in intelegerea, planificarea, implementarea, masurarea si optimizarea acestui pas esential in cadrul unei campanii de digital marketing, si anume landing page-ul.
Daca ai intrebari, iti raspund la ele cu placere, asa ca te astept cu un mesaj pe conturile noastre oficiale de Social Media.
P.S. Daca vrei sa aprofundezi cei 7 pasi prezentati mai sus, te invit sa te abonezi la newsletter-ul re7consulting (daca nu esti abonat deja) si, in perioada urmatoare, vei primi de la noi toate informatiile de care ai nevoie.
Take care!
Citeste si: