Facebook Ads
Ai 10 milioane de motive sa iti promovezi afacerea in Facebook.

Promovare Facebook Ads:
Mai multa vizibilitate
Expune-ti oferta in fata celor peste 10 milioane de utlizatori de Facebook din Romania.
Mai multe vanzari
Cu o strategie buna, creativitate si putin spirit analitic, obiectivele tale sunt ca si atinse.
O comunitate
Sa spunem ca, daca Facebook ar fi un curcubeu, la capatul lui ai gasi, in loc de aur, o comunitate.
Servicii de promovare Facebook Ads axate pe performanta
Gandim si implementam campanii profesionale de promovare pe Facebook cu rezultate concrete, materializate in cresterea numarului de conversii pentru business-ul tau si a parametrilor specifici care definesc prezenta afacerii tale in Social Media.
Obiectiv
Care este rezultatul final pe care vrei sa il obtii prin promovarea afacerii cu ajutorul reclamelor pe Facebook?
Audienta
Localizam potentialii clienti, stabilind parametrii demografici, geografici si psihografici oferiti de Facebook.
Pozitionare
Stabilim locul in care vor rula reclamele: NewsFeed, Messenger, Instagram, Audience Network sau in toate locatiile.
Budget
Alege modul in care vrei sa aloci bugetul (zilnic/lifetime) si nu vei cheltui niciodata mai mult decat suma alocata.
Tipuri de reclama
Sase formate de reclama flexible, special concepute pentru o promovare eficienta a produsului sau serviciului oferit.
Implementare
E timpul sa dam drumul la caini. Lansam reclamele de parca treaba noastra s-ar fi terminat. Haha, nici pe departe.
Masurarea performantelor
Urmarim performantele in Facebook Business Manager si stabilim urmatoarele directii de urmat pentru imbunatatirea performantelor.
Optimizarea campaniilor
Testam grupuri de reclame diferite. Testam copy-uri si vizualuri. Testam audiente. Testam. Testam. Testam pana gasim formula ideala.
Raportarea rezultatelor
Punem la dispozitia ta rapoarte detaliate cu rezultatele generate de campanii, la o periodicitate stabilita de comun acord.
81% dintre afaceri lanseaza reclame video prin Facebook Ads.

Instrumente utilizate in Facebook Ads
Noua, la re7consulting, ne place sa traim la intensitate maxima “buzz-ul” din Social Media.
Invatam in fiecare zi din asta, ne lipim urechea de fiecare informatie care are potentialul de a contribui la imbunatatirea calitatii serviciilor oferite.
Si asta ar trebui sa faci si tu, pentru ca, in business, succesul se regaseste la granita dintre evolutie ca proces si starea ideala de maturitate evolutiva.
Desigur, in paradigma evolutiei, finalul nu este decat un nou punct de plecare intr-o noua calatorie. Insa, odata parcurs drumul pana in punctul in care consideram ca avem succes, celelalte calatorii evolutive vor sta sub semnul succesului.
Evolutia este o stare naturala. Ne supunem evolutiei indiferent daca vrem asta sau nu. In Social Media, procesul evolutiv se naste din simbioza a doua elemente complementare: oameni si informatie.
Inaintarea prin acest proces, ca si in orice alt ecosistem cunoscut, este conditionata de un set de reguli. Te poti gandi la aceste reguli ca la treptele unei scari.
Dorind sa atingem succesul in Social Media, si stiind ca avem de-a face cu un mediu compus din cele doua elemente amintite mai sus, respectiv oameni si informatie, deducem ca regulile pe care trebuie sa le respectam trebuie sa tina cont de oameni, dar si de specificul procesului de comunicare.
Totul e comunicare. In cazul nostru, comunicarea e totul si ceva mai mult.
Succesul afacerii tale prin promovare Facebook tine de modul in care reusesti sa captezi atentia audientei, prin actul comunicational.
Captarea si retinerea atentiei sunt doua elemente determinante in succesul afacerii tale.
Insa, pentru a capta atentia intr-un mod eficient, trebuie sa tii cont de cateva reguli. Iata doar 3 dintre acestea:
Intelege-ti audienta. Ofera-le ceea ce vor. Ajuta-i sa iti inteleaga mai bine afacerea. Arata-le ca impartiti o viziune comuna, ca respectati valori comune.
Fii autentic. Autenticitatea vine din personalitatea unica a afacerii tale. Oamenii apreciaza brandurile care vorbesc deschis si sincer despre ele, despre viziunea lor, despre misiunea pe care o urmeaza.
Pleaca de la o tema clara. Intotdeauna. Nu vorbi niciodata fara sa ai ceva de zis. Nu pierde timpul oamenilor. Planifica procesul comunicational. Defineste scopul informatiei pe care vrei sa o transmiti si obiectivul pe care vrei sa il atingi.
In rest, lucrurile vin pas cu pas. Impreuna, insa, evolutia este posibila, iar drumul catre success e pe jumatate parcurs.
Parteneri
Articole despre Social Media

4 sfaturi de marketing pentru fotografie imobiliara
