Instagram Ads
Servicii de promovare pe
Instagram. Ia loc la masa influencerilor.

Fii mai vizibil. Promoveaza-te pe Instagram.
Instagram Feed
Promoveaza-ti ideile creative in fata audientei potrivite, la momentul potrivit, prin reclame platite distribuite pe Instagram Feed.
Instagram Stories
Te invitam la o competitie de 24 de ore de sprint promotional, prin postari de o zi, plasate in Stories. Ramai cat vrei tu cu reclame platite.
IGTV
Promoveaza-ti business-ul in singurul loc din Instagram unde creativitatea este nelimitata, prin videoclipuri verticale si landscape.
Exploreaza metodele de promovare in Instagram.
Instagram e despre lifestyle, despre stare de bine, despre evocarea si impartasirea frumosului cu oamenii care exprima aceeasi viziune cu brandul tau. Promovare pe Instagram inseamna transmiterea de experiente pozitive prin creare de continut vizual de cea mai buna calitate si parteneriate de succes cu influenceri.
Reclame Foto
Daca o poza face cat 1000 de cuvinte, e de ajuns ca o reclama foto in Instagram sa spuna povestea brandului tau.
Reclame Video
Genereaza vizibilitate pentru afacerea ta prin experienta unica, fluida si dinamica, oferita de reclamele video din Instagram.
Reclame Carusel
Adauga mai multe capitole povestii tale, prin promovare in Instagram cu reclame creative de tip carusel de imagini.
Reclame in Story
Ramai in Stories cat vrei tu. Exploreaza reclamele platite din Stories si atrage-ti potentiali clienti prin campanii creative.
Branded content
Creste vizibilitatea afacerii prin continut de marca. Asociaza-ti brandul cu un continut care transmite aceeasi viziune.
Influencer Marketing
Expune-ti produsele in fata a sute de mii de oameni, prin colaborari cu cei mai cunoscuti influenceri din nisa ta.
Shopping Posts
Vinde-ti produsele intr-un mod eficient, direct din pagina de Instagram a business-ului tau.
Giveaway
Organizarea de concursuri cu premii reprezinta o metoda eficienta de a stimula vizibilitatea brandului tau.
Raportarea rezultatelor
Punem la dispozitia ta rapoarte detaliate cu rezultatele generate de campanii, la o periodicitate stabilita de comun acord.
59% din audienta 18 – 29 de ani e activa pe Instagram

Instrumente utilizate in Instagram Ads
Instagram este una dintre cele mai populare retele de socializare din peisajul digital.
Cu un milliard de utilizatori la nivel global si aproape 4 milioane de utilizatori unici in Romania, Instagram este, in egala masura, una dintre cele mai ofertante platforme cand vine vorba de promovarea afacerii.
Reteaua sociala detinuta de Facebook pune foarte mult acentul pe continutul vizual (foto si video) si mai putin pe continutul de tip text. Acest lucru duce la eficientizarea proceselor de comunicare, mai ales cand vine vorba de promovarea produselor.
Instagram prefera continutul vizual pentru calitatile lui. Una dintre aceste calitati este capacitatea de a livra mesajul intr-un mod mult mai eficient. Un clip video de un minut echivaleaza cu informatia comasata intr-un articol text de 1000 de cuvinte.
Rata de engagement masoara nivelul de implicare pe care audienta il manifesta fata de continutul postat in Social Media.
Modul in care interactioneaza audienta cu postarile tale este evidentiat prin like-uri, comentarii, vizualizari, click-uri si share-uri.
Nivelul de interactiune masurat, dar si modul specific in care audienta interactioneaza cu continutul tau, reprezinta una dintre cele mai importante metrici menite sa reflecte succesul activitatilor tale din Social Media.
In medie, rata de engagement generata de campaniile lansate in Instagram este cu aproximativ 70% mai mare fata de aceeasi metrica masurata in campaniile din Facebook, ceea ce denota un potential de succes net superior in Instagram, cu conditia ca obiectivele setate in campanii sa fie compatibile cu specificul platformei.
Parteneri
Articole despre Instagram

Indicatori de performanta: ce este ROI, KPI si ROAS?
