Cum cresti vizibilitatea si autoritatea brandului
Alternative Text

Cum cresti vizibilitatea si autoritatea brandului

Cum cresti vizibilitatea si autoritatea brandului? Din momentul in care intelege importanta vizibilitatii de brand si rolul ei in planurile de dominare a industriei in care activeaza, fiecare antreprenor isi doreste sa afle raspunsul la aceasta intrebare.

Daca si tu te numeri printre acestia, trebuie sa stii ca este nevoie de multa munca pentru a-ti atinge obiectivele pe care ti le-ai propus.

Unul dintre lucrurile esentiale pe care trebuie sa le faci este sa iti creezi strategia de marketing potrivita si, bineinteles, sa lucrezi la construirea vizibilitatii brandului.

Ce este autoritatea brandului si de ce ai nevoie de ea ?

Autoritatea brandului reprezinta rangul pe care il are o companie sau o afacere, luand in considerare increderea pe care clientii o arata fata de aceasta.

Traind intr-o lume in care numarul de stiri false este coplesitor de mare, este foarte greu pentru o companie sa castige increderea si loialitatea clientilor, mai ales atunci cand se afla la inceput de drum.

Astfel, un nivel ridicat de autoritate a brandului va permite publicului tau sa stie ca produsele si serviciile pe care le oferi sunt de incredere si, de asemenea, te va plasa in ochii publicului drept un lider in industrie.

O buna strategie pentru cresterea unui brand este ceea ce face diferenta intre marcile care au o autoritate de brand puternica si cele care au o autoritate de brand slaba.

Cum se construieste vizibilitatea brandului?

Daca si tu vrei sa stii cum sa creezi vizibilitatea brandului tau dar si cum se construieste un brand memorabil, agentia re7consulting iti propune servicii de promovare Social Media, servicii de Content Marketing cu rezultate dovedite, dar si servicii de promovare PPC, personalizate in functie de nevoile companiei tale.

Daca insa doresti sa lucrezi pe cont propriu la vizibilitatea brandului tau, fara a apela la un consultant branding,  am pregatit pentru tine o lista de sfaturi si idei pe care le poti implementa:

  • Asociaza-te cu alte companii care au un brand awareness crescut.

Daca si tie iti sunt cunoscute proverbe romanesti precum Cine se aseamana se-aduna sau Spune-mi cine iti sunt prietenii ca sa-ti spun cine esti, afla ca acestea sunt valabile si in marketing.

De ce este atat de importanta alinierea cu alte branduri cu autoritate crescuta? Pentru ca este foarte probabil ca o parte din increderea pe care clientii o au intr-o anumita companie sa fie transferata in compania ta.

In plus, printr-o astfel de colaborare, vei avea acces la un public mai larg care sa afle despre afacerea ta.

  • Publica continut de calitate, educational si informatii utile.

Cu cat materialele pe care le distribui sunt mai bogate in informatii, cu atat ai mai multe sanse sa cresti autoritatea marcii si sa obtii increderea publicului tau tinta.

Folosind cuvinte cheie strategice, integrate, desigur, intr-o strategie de optimizare SEO bine pusa la punct, vei avea chiar un avantaj atunci cand vine vorba despre clasamentele Google. In plus, publicand continut de calitate si informatii utile, vei dovedi publicului tau tinta ca stii ceea ce faci si ca esti un expert in domeniu.

Oamenii se bazeaza deseori pe informatiile pe care marcile in care au incredere le furnizeaza. De aceea, daca atunci cand publici continut de calitate reusesti sa raspunzi la intrebarile potentiale pe care publicul tau tinta le are in legatura cu industria in care activezi, vei avea mai multe sanse sa iti cresti autoritatea si vizibilitatea brandului.

Un alt beneficiu al acestei strategii este acela ca, daca postezi informatii utile si continut de calitate, oamenii vor distribui aceste materiale si vei ajunge la un public tinta mai larg.

  • Publica rapoarte, cercetari si studii relevante

Pentru a-ti creste autoritatea si vizibilitatea in domeniu, o modalitate excelenta de a face acest lucru este prin interesul continu pe care il arati fata de noutatile din domeniul respectiv, informatiile relevante pe care le prezinti publicului tau, dar si cercetarile proprii pe care le faci.

Pe langa valoarea pe care o oferi publicului tau tinta, vei obtine si un alt beneficiu: backlinku-uri de inalta calitate, fapt care ii va transmite crawlerilor Google faptul ca reprezinti o autoritate in domeniu.

  • Creeaza infografice

Infograficele reprezinta o alta modalitate perfecta de a creste gradul de cunoastere al marcii tale, intrucat reusesc sa imbine autoritatea brandului tau cu o experienta atragatoare din punct de vedere vizual.

Infograficele pot avea diferite scopuri, cum ar fi informarea sau educarea publicului tinta in ceea ce priveste diferitele aspecte asupra companiei sau industriei in care activezi.

Pentru a crea infografice de succes, combina atat un text bun, cat si imagini puternice, atragatoare. Nu folosi un text prea lung si transmite doar informatiile necesare.

Astfel, cititorii vor ramane implicati pe tot parcursul textului si se vor informa cu succes.

  • Evidentiaza recenziile si parerile bune primite din partea clientilor deja existenti.

Exista mai multe moduri de a atrage atentia asupra autoritatii pe care un brand o are in domeniu. Printre acestea se numara testimonialele, recenziile primite din partea clientilor deja existenti.

Ce trebuie tu sa faci este sa evidentiezi aceste materiale. Astfel, vei arata oamenilor ca esti bun in ceea ce faci, utilizand, in acelasi timp, validarea tertilor.

Prin aceasta strategie nu obtii autoritatea doar pretinzand de la public sa te creada pe cuvant atunci cand sustii ca stii ceea ce faci, ci ai si dovezi si validare care pot confirma acest lucru.

  • Creste-ti prezenta in social media

Este de la sine inteles faptul ca pentru a avea vizibilitate si autoritate pentru brandul tau trebuie sa ai o prezenta solida pe retelele de socializare.

Primul pas este sa te asiguri ca esti prezent pe retelele de socializare unde este activ si publicul tau tinta.

Spre exemplu, este greu sa gasesti audienta potrivita pentru produsele si serviciile pe care tu le oferi atat pe LinkedIn, cat si pe Instagram, din pricina profilului diferit de audienta prezenta pe cele doua retele sociale.

Asadar, trebuie ca mai intai sa iti cunosti foarte bine audienta, sa intelegi care sunt platformele sociale pe care publicul tau tinta isi petrece cea mai mare parte din timp si sa te concentrezi cu precadere pe aceste platforme.

Daca ai nevoie de ajutor, poti fie sa apelezi la serviciile oferite de o agentie de marketing digital, fie sa iti creezi singur aceasta prezenta puternica in mediul digital.

Pentru a-ti creste vizibilitatea brandului, mai ales daca te afli la inceput de drum, este recomandat sa desfasori inca de la inceput cat mai multe activari de brand, astfel incat brandul tau sa devina cat mai vizibil unui public cat mai larg.

O alta metoda de a castiga vizibilitate a brandului in social media il reprezinta postarea frecventa de continut educativ si informational pentru clientii tai, utilizarea de hashtag-uri, dar si prin prezenta activa in grupurile din care face parte publicul tau tinta.

  • Ofera clientilor tai o experienta de utilizare grozava

Experienta pe care un client o are atunci cand ia contact cu compania ta poate fie sa intareasca increderea pe care acesta o are in brandul tau, dar in acelasi timp poate si distruge increderea.

Astfel, daca nu oferi clientilor tai o experienta de utilizare grozava, risti sa obtii un efect advers: se vor raspandi informatii despre brandul tau, dar nu asa cum iti doresti, ci scazand increderea oamenilor si, implicit, autoritatea brandului tau in fata lor.

  • Posteaza advertoriale pe alte bloguri de nisa

O modalitate excelenta de a creste autoritatea si vizibilitatea brandului tau este reprezentata de postarile pe care tu le faci pe alte bloguri al caror public tinta este asemanator cu al tau.

Aplicand aceasta strategie, poti sa te bucuri de traficul site-ului respectiv pentru a obtine mai multa atentie asupra brandului tau, oferind totodata continut util si relevant.

De asemenea, plasarea unor backlink-uri in corpul articolului iti va aduce beneficii consistente in strategia de SEO, stimuland, astfel, evolutia site-ului tau pe pozitii superioare in motorul de cautare.

  • Obtine mai multa vizibilitate cu SEO

SEO devine un serviciu din ce in ce mai important, avand in vedere faptul ca Google isi imbunatateste frecvent functionalitatea de cautare si experienta utilizatorilor din toata lumea. SEO reprezinta ceva mai mult decat cuvinte cheie.

SEO este si despre calitatea continutului de pe site sau usurinta de navigare, este de fapt despre toti factorii care influenteaza clasarea in cautarea unui site web.

Cu cat SEO-ul este mai bun pentru website-ul tau, cu atat mai sus vei fi clasat in rezultatele organice din Google si, astfel, vei obtine mai multa vizibilitate si autoritate in randul persoanelor care cauta online.

Daca nu stii prea multe despre SEO, poti angaja oricand o agentie profesionista care sa faca acest lucru pentru tine.

Concluzii

Sa iti cresti vizibilitatea si autoritatea brandului poate parea o provocare, insa este un lucru esential pe care trebuie sa il faci pentru afacerea ta.

Cu toate acestea, exista mai multe strategii si tactici pe care le poti urma astfel incat sa reusesti sa construiesti vizibilitate si autoritate: investeste in marketingul de continut, creeaza continut informational si educativ pentru publicul tau tinta, asociaza-te cu alte branduri din domeniu care au autoritate si nu te sfii sa oferi dovezi ale multumiri clientilor actuali fata de produsele si serviciile tale.

In plus, nu uita ca poti apela oricand la serviciile unei agentii de marketing digital pentru a fi sigur ca iti vei atinge obiectivele.

Aboneaza-te la newsletter