Marketing prin continut

Content Marketing cu de toate,
sos de creativitate si o cola light, ca suntem la dieta.

servicii Content Marketing

Creativitate si Big Data.

Strategie

Abordam analitic procesul de creatie. Construim strategii creative sustinute statistic.

Creatie

Text. Imagini. Video. Audio? Sigur ca se poate. Creativitatea noastra nu cunoaste limite.

Rezultate

Implementam campanii de Content Marketing care atrag, retin si loializeaza potentialii tai clienti.

Ecosistemul de
Marketing prin Continut

Exista tot atatea unghiuri de abordare a unei campanii de Content Marketing, pe cat de multe canale de comunicare exista. Toate aceste procedee de comunicare servesc, insa, unui singur scop: acela de a transmite cat mai eficient o informatie pe canalul potrivit, catre audienta potrivita.

Plan editorial

Analizam nevoile audientei. Stabilim temele de urmat, canalele de comunicare si cele mai potrivite tipuri de continut.

Articole de blog

Publicarea de continut de calitate pe blog este una dintre cele mai eficiente metode pentru a atrage clienti din online.

Articole publicitare

Atragi clienti noi prin advertoriale publicate pe platforme online relevante pentru specificul afacerii tale.

Graphic Design

Cea mai eficienta comunicare este vizuala. Noi adaugam calitate comunicarii vizuale prin continut foto si video.

Podcast

Continutul audio este usor de realizat, flexibil, eficient si cu un puternic caracter informativ. Perfect pentru afacerea ta.

Studii de Caz

Resurse excelente de continut care pun in lumina cele mai potrivite solutii, pentru cele mai nepotrivite probleme.

Infografice

Materiale cu un puternic caracter informativ, care imbina continutul text cu avantajele continutului vizual.

E-books

Documente descarcabile in format .PDF care aduc un aport esential la constructia comunitatii de abonati la newsletter.

PR Content

Sistem care imbina PR-ul si Marketingul prin Continut, stimuland vizibilitatea de brand si atragerea de clienti.

Social Media Content

Controlam intreg pachetul de tipuri de continut capabil sa genereze rezultate pozitive pentru afacerea ta.

Social Media Distribution

Intelegem specificul fiecarei platforme si adaptam continutul ca atare, pentru a obtine cele mai bune rezultate.

Raportare

Masuram, evaluam si raportam lunar principalii indicatori de performanta ai campaniei de Content Marketing.

Content Marketing-ul atrage de 3x mai multe leaduri decat PPC Ads.

Daniel Puisor
Daniel Puisor Head of Content Marketing & Copywriting Tel: +40 31 630 03 53 Email: d.puisor@re7consulting.com

Instrumente de Content Marketing

  • Adobe Photoshop
  • Adobe Premiere PRO
  • Adobe Spark
  • Canva
  • Amazon Polly
  • Google Analytics SEO
  • Google Docs
  • SEO Page Optimizer PRO
  • Buffer
  • SEO Review Tools

Businessul ta este o
Companie Media?

Conceptul de Companie Media a fost propus pentru prima data in sfera de Marketing Digital de catre antreprenorul Belaruso-American Gary Vaynerchuk. Ideea esentiala a conceptului consta in asumarea modelului de business urmat de companiile media clasice, cu scopul de a-ti indeplini obiectivele de marketing.

In principiu, activitatea unei companii media are la baza o strategie de Content Marketing. Aceasta produce continut in mod constant, orice tip de continut, si il distribuie pe toate canalele de care dispune, cu scopul de atrage un public numeros, interesat de informatiile oferite.

Adoptarea unei astfel de strategii in cadrul proceselor de promovare ale companiei tale atrage beneficii consistente, cum ar fi vizibilitatea de brand, pozitionarea ca lider de opinie in piata, loializarea potentialilor clienti si asa mai departe.

Cum creezi mult continut,
pastrand calitatea?

Cea mai mare problema cu care se confrunta companiile este lipsa timpului. Drept urmare, chiar si acele companii care vad potentialul Marketingului prin continut se simt incapabile sa urmeze o strategie in aceasta directie, pentru ca, in cadrul unei campanii de Content Marketing de calitate, trebuie indeplinite doua criterii: continutul trebuie sa fie consistent si de calitate.

Atunci cand nu ai timp, trebuie sa renunti la unul dintre criterii: daca alegi cantitatea, pierzi din calitate, iar daca alegi calitatea, pierzi cantitatea. Ce e de facut? Ei bine, daca nu cumva dispui de o armata de creatori de continut, exista si o alta solutie extrem de eficienta pentru a avea si calitate, dar si cantitate.

Totul tine de specificul canalelor de comunicare si de tipurile de continut disponibile, insa, daca vrei sa afli mai multe despre cum poti genera mult continut, pastrand calitatea, da-ne un semn si te lamurim deindata.

Parteneri

  • Auto Schunn Rulate
  • Auto Schunn
  • Best For
  • Sakare
  • Danube
  • Demax
  • Dental Medical
  • Geseme
  • Luxury Imob
  • Terra Moving
  • Infinitrade
  • Brindustry
  • LedEco
  • Nextor Blue
  • Caritas
  • Evolve

Articole despre Content Marketing