Cei 10 pasi din strategia de content marketing
Alternative Text

Episodul #4 – strategia de marketing prin continut

Daca, in urma cu un secol, Content Marketing insemna ca John Deere publica revista „The Furrow”, iar Michelin facea furori cu ghidul sau de peste 300 de pagini, astazi strategia de marketing prin continut s-a mutat in digital si ofera avantaje si beneficii uriase brandurilor care aleg sa se promoveze prin acest serviciu.

O strategie buna de Content Marketing poate sa faca minuni pentru compania ta si poate sa creasca nivelul de interes la clientilor si al potentialilor clienti fata de serviciile sau produsele tale. O astfel de strategie aduce foarte multe beneficii si din punct de vedere SEO deoarece poti sa anticipezi ceea ce vor cauta oamenii pe Google iar site-ul tau le va oferi raspunsul pentru ceea ce cauta. Strategia de Content Marketing te poate ajuta si pe partea de promovare platita prin intermediul Facebook Ads sau Google Ads.

Despre aceasta strategie vom discuta in cele ce urmeaza. Mai precis, in episodul de astazi vom vorbi despre:

  • Ce este strategia de Content Marketing
  • Cei 10 pasi din strategia de Content marketing

Daca vrei sa aprofundezi subiectul propus in acest episod, ti-am pregatit un ghid complet cu cei 10 pasi din strategia de Content marketing, cu exemple clare si cateva template-uri utile pe care le poti descarca in mod GRATUIT!

Desigur, ne poti asculta si pe:

Aboneaza-te la newsletter

    Articole recomandate

    Studii de caz
    Icon Certifications Certificari