Dupa cum spune definitia Social Media, in mod oficial aceasta reprezinta:
„Un grup de instrumente tehnologice (site-uri web, aplicatii) care functioneaza cu ajutorul unui terminal conectat la Internet (computer, laptop, tableta, smart phone).
Aceste instrumente au scopul de a facilita comunicarea dintre doi sau mai multi utilizatori (grupuri sociale), dar si crearea, distribuirea si schimbul de continut (text, foto, audio, video, prezentari multimedia, etc.).
Social Media inseamna bloguri, forumuri, retele sociale (Facebook, Instagram, etc.), site-uri video (YouTube), site-uri de foto (Shutterstock), aplicatii mobile, servicii de mesagerie (WhatsApp, Facebook Messenger, Skype), jocuri online, Wikipedia, etc.”
Pe langa aceasta definitie, fiecare dintre noi percepem diferit acest fenomen si, implicit, retelele de socializare care faciliteaza acest concept.
Diferenta de perceptie tine cont de o serie de factori. geografici, demografici sau psihografici.
Noi vom discuta, astazi, despre diferentele de perceptie a ceea ce inseamna Social Media, in functie de interese.
Astfel, in episodul de astazi, vom vedea cum este perceputa Social media:
- din perspectiva unui utilizator / consumator de Social media
- din perspectiva unui specialist in Social Media Marketing
- din perspectiva unui brand / a unei companii
Daca vrei sa citesti mai multe, te invitam pe blogul re7consultig, unde ti-am pregatit un articol complet despre ce este Social Media. Definitie din 3 perspective
Desigur, ne poti asculta si pe: