Cuvintele cheie reprezinta coloana vertebrala intr-o campanie SEO. Acestea iti ofera insight-uri extrem de relevante despre situatia nisei, date precum:
- interesul fata de produsul sau serviciul tau
- volumul de cautari pe nisa ta
- intentiile de cautare ale potentialilor clienti
- dificultatea de ranking in prima pagina (nivelul competitiei in SERP)
- sansele de succes, in fata competitorilor si multe alte indicii.
Pentru ca analiza cuvintelor cheie sa fie eficienta si cuprinzatoare, si sa-ti ofere toate insight-urile necesare pentru a implementa o strategie de SEO, este necesar sa intelegem faptul ca exista mai multe tipuri de cuvinte cheie.
Mai precis sunt 9 tipuri de cuvinte cheie, despre care vom vorbi in episodul #9 din 360° Insights Podcast.
Daca vrei sa aprofundezi subiectul, ti-am pregatit un ghid cuprinzator pe blogul re7consulting, in care vorbim despre Ce sunt cuvintele cheie? 9 tipuri de cuvinte cheie si recomandarile Google.
Desigur, ne poti asculta si pe:
Nu uita sa te abonezi pentru a fi notificat atunci cand postam un nou episod!