Cum am generat peste 827 de vanzari in 5 luni cu un ROAS de 5
PROVOCARE
Cea mai mare provocare a fost vanzarea unor produse aflate pe o piata ultra saturata de lenjerie intima. O alta provocare a fost generarea unui ROAS mare din vanzarea unor produse relativ ieftine.
ABORDARE
Strategia noastra a reprezentat integrarea unui mix de obiective si crearea unor oferte dedicate pentru a putea redirectiona campaniile catre vanzarea
produselor dorite. De asemenea, am creat diferite funneluri pentru a vinde cat mai multe piese de lenjerie intima si promovarea ofertelor spot.
Campaniile principale care au adus vanzarile au fost cele de conversii si cele de Catalog Sales – cele din urma fiind si cele mai profitabile, concentrandu-ne pe strategia de remarketing.
Ca plan de marketing, am cercetat nevoile consumatoarelor atunci cand
cauta sa achizitioneze acest tip de produse. Am creat audiente si texte diferite pentru a ajunge la publicul interesat.
REZULTATE
In primele 5 luni de la colaborare am generat 827 de vanzari. Veniturile generate de strategia noastra au fost de 315.000 lei. Bugetul cheltuit a fost de 63.000 lei si am ajuns la peste 930.000 de persoane.
Rezultate
VANZARI
827
ROAS
5
VALOAREA CONVERSIILOR
315.000 RON
Principalele obiective de marketing
> Generare de vanzari
Strategia PPC a avut la baza
> Targetare geolocatie
> Testarea audientelor
> Promovarea ofertelor
> Testarea diferitelor vizualuri
Alte obiective folosite
> Brand awareness, interactiuni, trafic
Lead Generation