Tanya Povenskaya
Alternative Text

[Studiu de Caz] TP Nails – Meta Ads

Cum am generat peste 166 de vanzari cu un ROAS de 88 prin Meta Ads


blank

PROVOCARE

Cea mai mare provocare pe care am intampinat-o in crearea campaniilor a fost
costul mediu al cosului de cumparaturi. Partenerul TPNails se ocupa cu vanzarea produselor de unghii, iar aceste produse sunt relativ ieftine. Acest lucru necesita mentinerea unui cost per achizitie cat mai mic.

blank

ABORDARE

Strategia noastra a fost sa folosim cat mai multe tipuri de campanii din Business Manager. Bugetul ne-a constrans destul de mult, asa ca am facut doar campanii de vanzare: Catalog Sales si Conversii. Fiecare campanie a avut audienta sa specifica cu vizualuri diferite: carusel si banner.
Toate campaniile create au fost un succes, avand costuri per achizitie intre 9 si 15 lei, cu un ROAS de pana la 121. Cea mai buna campanie a fost de catalog pe audienta rece.

viziunea re7consulting

REZULTATE

In doar o luna de colaborare am ajuns la peste 8.800 de persoane si am generat 166 de vanzari, cu un cost de 8 lei per achizitie.
De asemenea, veniturile generate de strategia noastra in perioada colaborarii au fost de 119.181 RON.

Rezultate

cursuri de marketing - vanzari - PR - HR

VALOAREA VANZARILOR

119K

VANZARI

166

COST PE CONVERSIE

8 RON

Principalele obiective de marketing

> Generare de vanzari

Strategia PPC a avut la baza

> Targetare geolocatie

> Testarea audientelor

> Promovarea ofertelor

> Testarea diferitelor vizualuri

Alte obiective folosite

> Conversii, Catalog Sales, Trafic

servicii promovare facebook ads - re7consulting

Studii de caz
Icon Certifications Certificari