Cum am generat peste 166 de vanzari cu un ROAS de 88 prin Meta Ads
PROVOCARE
Cea mai mare provocare pe care am intampinat-o in crearea campaniilor a fost
costul mediu al cosului de cumparaturi. Partenerul TPNails se ocupa cu vanzarea produselor de unghii, iar aceste produse sunt relativ ieftine. Acest lucru necesita mentinerea unui cost per achizitie cat mai mic.
ABORDARE
Strategia noastra a fost sa folosim cat mai multe tipuri de campanii din Business Manager. Bugetul ne-a constrans destul de mult, asa ca am facut doar campanii de vanzare: Catalog Sales si Conversii. Fiecare campanie a avut audienta sa specifica cu vizualuri diferite: carusel si banner.
Toate campaniile create au fost un succes, avand costuri per achizitie intre 9 si 15 lei, cu un ROAS de pana la 121. Cea mai buna campanie a fost de catalog pe audienta rece.
REZULTATE
In doar o luna de colaborare am ajuns la peste 8.800 de persoane si am generat 166 de vanzari, cu un cost de 8 lei per achizitie.
De asemenea, veniturile generate de strategia noastra in perioada colaborarii au fost de 119.181 RON.
Rezultate
VALOAREA VANZARILOR
119K
VANZARI
166
COST PE CONVERSIE
8 RON
Principalele obiective de marketing
> Generare de vanzari
Strategia PPC a avut la baza
> Targetare geolocatie
> Testarea audientelor
> Promovarea ofertelor
> Testarea diferitelor vizualuri
Alte obiective folosite
> Conversii, Catalog Sales, Trafic