Studiu de caz Stift Lux Design - re7consulting
Alternative Text

[Studiu de Caz] Stift Lux Design – Google Ads

Cum am generat 236 de vanzari in doar 3 luni


blank

PROVOCARE

Cea mai mare provocare a fost natura domeniului de business si costul produselor promovate.


Fiind vorba despre vanzarea de porti si garduri de aluminiu in mediul online, strategia de marketing a fost bazata pe cuvinte cheie cat mai
relevante si promovarea catalogului de produse.

blank

ABORDARE

Strategia noastra a fost sa cream campanii fara termen de finalizare, pentru a lasa algoritmul sa ruleze campaniile incontinuu, fara sa intervenim.


Am integrat mai multe tipuri de campanii din Google Ads: Search, Display, Shopping, Perfomance Max. Campaniile au avut obiectivul de a atrage noi
clienti si de a aduce noi vanzari.
Campaniile care au adus cele mai bune rezultate au fost cele de Performance Max, unde am obtinut 140 de vanzari, cu un cost de 71 lei per achizitie.

viziunea re7consulting

REZULTATE

Intr-o perioada de 3 luni de la colaborare am ajuns la peste 3.700.000 de afisari si am generat 236 de vanzari cu un cost mediu de 101 RON per
vanzare.

Rezultate

CONVERSII

236

AFISARI

3,7 M

COST VANZARE

101 RON

Principalele obiective de marketing

> Generare de Vanzari

> Imbunatatire rata de conversie

Strategia PPC a avut la baza

> Cuvinte cheie relevante

> Dynamic Search

> Promovarea ofertelor

> Testarea diferitelor vizualuri

Alte obiective folosite

> Shopping, Search, Display, Performance Max

E-Platforma Utilizata:

Servicii Google Ads - re7consulting
Studii de caz
Icon Certifications Certificari