Cum am generat 829 de leads cu un cost de 14 lei in 3 luni de colaborare

PROVOCARE
Cea mai mare provocare in crearea strategiei de marketing a fost crearea unor audiente relevante, cu venituri mari.
Obiectivul campaniilor a fost generarea de leaduri, de useri care cer informatii si care doresc sa se programeze pentru o vizionare.

ABORDARE
Strategia a avut la baza un funnel creat pe diferite obiective si testarea unor
audiente diferite pentru a stabili daca investitia bugetului in campanii este eficient si daca poate fi optimizat. Am investit 30% din buget pentru campanii
de vizibilitare si 70% in campanii de conversii si lead generation.
Avand in vedere ca toata campania de promovare a fost setata pe o locatie limitata (Bucuresti + imprejurimi), am avut grija sa exploram noi directii de targetare pentru a evita afisarea reclamelor persoanelor deja intrate in funnel. Monitorizarea zilnica a campaniilor si relatia stransa cu partenerul nostru ne-a ajutat sa intelegem daca leadurile generate sunt relevante.
Raportarea saptamanala ne-a oferit informatii despre performanta campaniilor si acest motiv sta la baza campaniilor de succes.

REZULTATE
Cu un buget lunar de 38.000 Lei am ajuns la peste 2 milioane de oameni, fiecare vazand reclama de aproximativ 6 ori. In 3 luni am reusit sa obtinem 829 de lead-uri, cu un cost mediu de 14 lei / lead.
Rezultate

REACH
2,23 M

LEADURI
829

COST PER LEAD
14 RON
Principalele obiective de marketing
> Generare de leaduri calitative
Strategia PPC a avut la baza
> Targetare geolocatie
> Testarea audientelor
> Promovarea ofertelor
> Testarea diferitelor vizualuri
Alte obiective folosite
> Brand awareness, interactiuni, trafic
Lead Generation
