poza one
Alternative Text

[Studiu de Caz] SKIA Residence – Meta Ads

Cum am generat 829 de leads cu un cost de 140 lei in 3 luni


blank

PROVOCARE

Cea mai mare provocare in crearea strategiei de marketing a fost crearea unor audiente relevante, cu venituri mari.

Obiectivul campaniilor a fost generarea de leaduri, de useri care cer informatii si care doresc sa se programeze pentru o vizionare.

blank

ABORDARE

Strategia a avut la baza un funnel creat pe diferite obiective si testarea unor
audiente diferite pentru a stabili daca investitia bugetului in campanii este eficient si daca poate fi optimizat. Am investit 30% din buget pentru campanii
de vizibilitare si 70% in campanii de conversii si lead generation.


Avand in vedere ca toata campania de promovare a fost setata pe o locatie limitata (Bucuresti + imprejurimi), am avut grija sa exploram noi directii de targetare pentru a evita afisarea reclamelor persoanelor deja intrate in funnel. Monitorizarea zilnica a campaniilor si relatia stransa cu partenerul nostru ne-a ajutat sa intelegem daca leadurile generate sunt relevante.

Raportarea saptamanala ne-a oferit informatii despre performanta campaniilor si acest motiv sta la baza campaniilor de succes.

viziunea re7consulting

REZULTATE

Cu un buget lunar de 38.000 Lei am ajuns la peste 2 milioane de oameni, fiecare vazand reclama de aproximativ 6 ori. In 3 luni am reusit sa obtinem 829 de lead-uri, cu un cost mediu de 140 lei / lead.

Rezultate

cursuri de marketing - vanzari - PR - HR

REACH

2,23 M

LEADURI

829

COST PER LEAD

140 RON

Principalele obiective de marketing

> Generare de leaduri calitative

Strategia PPC a avut la baza

> Targetare geolocatie

> Testarea audientelor

> Promovarea ofertelor

> Testarea diferitelor vizualuri

Alte obiective folosite

> Brand awareness, interactiuni, trafic

Lead Generation

Studii de caz
Icon Certifications Certificari