Cum am generat peste 1.700 de conversii cu un cost de 34 lei pe lead in 2 ani
PROVOCARE
Cea mai mare provocare in crearea strategiei de marketing a fost crearea unor audiente relevante pe cuvinte cheie. Obiectivul campaniilor a fost generarea de leaduri, de useri care cer informatii si care doresc sa se programeze pentru o vizionare. De la inceput, am dorit sa stim daca cei care completeaza formularul sunt useri care pot fi convertiti in clienti.
ABORDARE
Strategia a avut la baza crearea campaniilor de Search si Perfomance Max cu mai multe cuvinte cheie si reclame pentru a obtine rezultate bune.
Campaniile au rulat pe Oradea si imprejurimi. Am avut grija sa exploram noi directii de targetare pentru a evita afisarea reclamelor persoanelor deja intrate in funnel.
Monitorizarea zilnica a campaniilor si relatia stransa cu partenerul nostru ne-a ajutat sa intelegem daca leadurile generate sunt relevante. Raportarea saptamanala ne-a oferit informatii despre performanta campaniilor si acest motiv sta la baza campaniilor de succes.
REZULTATE
Bugetul a fost constant in fiecare luna. Intr-o perioada de 2 ani, am fost afisati de peste 8,5 milioane ori, am generat in medie 1.700 de conversii pe luna. Costul pe conversie (formular completat) a fost de 34 lei.
Rezultate
AFISARI IN PRIMELE POZITII
85%
LEADURI
1.703
COST PER LEAD
34 RON
Principalele obiective de marketing
> Generare de leaduri calitative
Strategia PPC a avut la baza
> Targetare geolocatie
> Testarea audientelor
> Promovarea ofertelor
> Testarea diferitelor vizualuri
Alte obiective folosite
> Brand awareness, interactiuni, trafic
Lead Generation