Studiu de caz Prima Residence Oradea - Google Ads re7consulting
Alternative Text

[Studiu de Caz] Prima Casa – Google Ads

Cum am generat peste 1,700 de conversii cu un cost de 34 lei pe lead in 2 ani


PROVOCARE

Cea mai mare provocare in crearea strategiei de marketing a fost crearea unor audiente relevante pe cuvinte cheie. Obiectivul campaniilor a fost generarea de leaduri, de useri care cer informatii si care doresc sa se programeze pentru o vizionare. De la inceput am dorit sa stim daca cei care completeaza formularul sunt useri care pot fi convertiti in clienti.

ABORDARE

Strategia a avut la baza crearea campaniilor de Search si Perfomance Max cu mai multe cuvinte cheie si reclame pentru a obtine rezultate bune.

Campaniile au rulat pe Oradea si imprejurimi. Am avut grija sa exploram noi directii de targetare pentru a evita afisarea reclamelor persoanelor deja intrate in funnel.

Monitorizarea zilnica a campaniilor si relatia stransa cu partenerul nostru ne-a ajutat sa intelegem daca leadurile generate sunt relevante. Raportarea saptamanala ne-a oferit informatii despre performanta campaniile si acest motiv sta la baza campaniilor de succes.

viziunea re7consulting

REZULTATE

Bugetul a fost constant in fiecare luna. Intr-o perioada de 2 ani, am fost afisati de peste 8.5 milioane ori, am generat in medie 1,700 de conversii pe luna. Costul pe conversie (formular completat) a fost de 34 lei.

Rezultate

cursuri de marketing - vanzari - PR - HR

AFISARI IN PRIMELE POZITII

85%

LEADURI

1.703

COST PER LEAD

34 RON

Principalele obiective de marketing

> Generare de leaduri calitative

Strategia PPC a avut la baza

> Targetare geolocatie

> Testarea audientelor

> Promovarea ofertelor

> Testarea diferitelor vizualuri

Alte obiective folosite

> Brand awareness, interactiuni, traffic

Lead Generation

Servicii Google Ads - re7consulting