potcoava
Alternative Text

[Studiu de Caz] Potcoava – LinkedIn Ads

Cum am crescut pagina de LinkedIn la peste 1.000 de urmaritori in 3 luni


blank

PROVOCARE

LinkedIn este cea mai dificila platforma social media de promovare.
Provocarile pe care le-am avut in procesul campaniilor au fost crearea profilului consumatorului ideal pentru ca reclamele noastre sa ajunga la
el si sa gandim un plan de content pentru a obtine atentia oamenilor.

blank

ABORDARE

Strategia noastra a avut la baza integrarea unui mix de obiective si crearea unor audiente potrivite pentru a ajunge la grupul tinta. Vizualurile le-am primit de la client, pe care le facea sub indicatiile noastre, pe baza analizei competitiei si a trendurilor din piata.
Ca plan de marketing platit, am avut, in principal, campanii de Interactiuni, prin care am obtinut urmaritorii doriti. Am studiat profilul clientului ideal si am creat audientele in functie de acesta. Campaniile au rulat pe toata Romania.
Pentru cresterea organica, am stabilit impreuna cu clientul un plan de content. S-a postat frecvent pe pagina si s-au distribuit toate postarile pentru
a creste vizibiltatea.

viziunea re7consulting

REZULTATE

In perioada de doar 3 luni, am reusit sa crestem pagina de LInkedIn de la 600 la peste 1.000 de urmaritori. Prin campaniile platite, am reusit sa
ajungem la 317.000 de impresii si am obtinut un CTR de 3,83%.

Rezultate

IMPRESII PLATITE

317K

URMARITORI ORGANICI

247

URMARITORI PLATITI

190

Principalele obiective de marketing

> Cresterea vizibilitatii brandului si a urmaritorilor paginii

Strategia PPC a avut la baza

> Testarea audientelor

> Targetare geolocatie

> Testarea diferitelor tipuri de content

Alte obiective folosite

> Reach, interactiuni

E-Platforma Utilizata:

Promovare prin reclame LinkedIn Ads
Studii de caz
Icon Certifications Certificari