Cum am crescut pagina de LinkedIn la peste 1.000 de urmaritori in 3 luni
PROVOCARE
LinkedIn este cea mai dificila platforma social media de promovare.
Provocarile pe care le-am avut in procesul campaniilor au fost crearea profilului consumatorului ideal pentru ca reclamele noastre sa ajunga la
el si sa gandim un plan de content pentru a obtine atentia oamenilor.
ABORDARE
Strategia noastra a avut la baza integrarea unui mix de obiective si crearea unor audiente potrivite pentru a ajunge la grupul tinta. Vizualurile le-am primit de la client, pe care le facea sub indicatiile noastre, pe baza analizei competitiei si a trendurilor din piata.
Ca plan de marketing platit, am avut, in principal, campanii de Interactiuni, prin care am obtinut urmaritorii doriti. Am studiat profilul clientului ideal si am creat audientele in functie de acesta. Campaniile au rulat pe toata Romania.
Pentru cresterea organica, am stabilit impreuna cu clientul un plan de content. S-a postat frecvent pe pagina si s-au distribuit toate postarile pentru
a creste vizibiltatea.
REZULTATE
In perioada de doar 3 luni, am reusit sa crestem pagina de LInkedIn de la 600 la peste 1.000 de urmaritori. Prin campaniile platite, am reusit sa
ajungem la 317.000 de impresii si am obtinut un CTR de 3,83%.
Rezultate
IMPRESII PLATITE
317K
URMARITORI ORGANICI
247
URMARITORI PLATITI
190
Principalele obiective de marketing
> Cresterea vizibilitatii brandului si a urmaritorilor paginii
Strategia PPC a avut la baza
> Testarea audientelor
> Targetare geolocatie
> Testarea diferitelor tipuri de content
Alte obiective folosite
> Reach, interactiuni
E-Platforma Utilizata: