marketing imobiliar
Alternative Text

[Studiu de Caz] Oxygen – Meta Ads

Cum am generat peste 850 de leaduri cu un cost de 35 lei pe lead in 7 luni prin Meta Ads


blank

PROVOCARE

Cea mai mare provocare in crearea strategiei de marketing a fost implementarea unor audiente relevante. Obiectivul campaniilor a fost generarea de leaduri, de useri care cer informatii si care doresc sa se programeze pentru o vizionare. De la inceput am dorit sa stim daca cei care completeaza formularul sunt useri care pot fi convertiti in clienti.

blank

ABORDARE

Strategia a avut la baza un funnel creat pe diferite obiective si testarea unor audiente diferite pentru a stabili daca investitia bugetului in campanii este eficient si daca poate fi optimizat. Am investit 30% din buget pentru campanii de vizibilitate si 70% in campanii de lead generation si de calls.
Campaniile au fost impartite pe locatii: Cluj si alte orase de interes.
Monitorizarea zilnica a campaniilor si relatia stransa cu partenerul nostru ne-a ajutat sa intelegem daca leadurile generate sunt relevante. Raportarea saptamanala ne-a oferit informatii despre performanta campaniilor si acest motiv sta la baza campaniilor de succes.

viziunea re7consulting

REZULTATE

Bugetul lunar si numarul rezultatelor obtinute s-au mentinut constant.
In 7 luni am ajuns la peste 1 milion de persoane si am generat peste 300 de apeluri telefonice și 870 de leaduri. Costul pe lead (formular completat) a fost de 35 lei.

Rezultate

cursuri de marketing - vanzari - PR - HR

REACH

1,1M

LEADURI GENERATE

870

CALLS

307

Principalele obiective de marketing

> Generare de leaduri

> Cost cat mai mic pe lead

Strategia PPC a avut la baza

> Targetare geolocatie

> Testarea audientelor

> Promovarea anumitor produse

> Testarea diferitelor vizualuri

Alte obiective folosite

> Reach, interactiuni, traffic, calls

Lead Generation

servicii promovare facebook ads - re7consulting

Studii de caz
Icon Certifications Certificari