Cum am generat peste 850 de leaduri cu un cost de 35 lei pe lead in 7 luni prin Meta Ads
PROVOCARE
Cea mai mare provocare in crearea strategiei de marketing a fost implementarea unor audiente relevante. Obiectivul campaniilor a fost generarea de leaduri, de useri care cer informatii si care doresc sa se programeze pentru o vizionare. De la inceput am dorit sa stim daca cei care completeaza formularul sunt useri care pot fi convertiti in clienti.
ABORDARE
Strategia a avut la baza un funnel creat pe diferite obiective si testarea unor audiente diferite pentru a stabili daca investitia bugetului in campanii este eficient si daca poate fi optimizat. Am investit 30% din buget pentru campanii de vizibilitate si 70% in campanii de lead generation si de calls.
Campaniile au fost impartite pe locatii: Cluj si alte orase de interes.
Monitorizarea zilnica a campaniilor si relatia stransa cu partenerul nostru ne-a ajutat sa intelegem daca leadurile generate sunt relevante. Raportarea saptamanala ne-a oferit informatii despre performanta campaniilor si acest motiv sta la baza campaniilor de succes.
REZULTATE
Bugetul lunar si numarul rezultatelor obtinute s-au mentinut constant.
In 7 luni am ajuns la peste 1 milion de persoane si am generat peste 300 de apeluri telefonice și 870 de leaduri. Costul pe lead (formular completat) a fost de 35 lei.
Rezultate
REACH
1,1M
LEADURI GENERATE
870
CALLS
307
Principalele obiective de marketing
> Generare de leaduri
> Cost cat mai mic pe lead
Strategia PPC a avut la baza
> Targetare geolocatie
> Testarea audientelor
> Promovarea anumitor produse
> Testarea diferitelor vizualuri
Alte obiective folosite
> Reach, interactiuni, traffic, calls
Lead Generation