Cum am obtinut peste 76.500 de urmaritori prin TikTok Ads
PROVOCARE
Provocarile pe care le-am avut in procesul campaniilor de promovare au fost crearea profilului consumatorului ideal pentru ca reclamele noastre sa ajunga la el si sa cream vizualuri interactive pentru a obtine
atentia oamenilor.
ABORDARE
Strategia noastra a avut la baza integrarea unui mix de obiective si crearea unor audiente potrivite pentru a ajunge la grupul tinta. Vizualurile le-am primit de la client, pe care le facea sub indicatiile noastre, pe baza trendurilor curente.
Ca plan de marketing, am creat diferite campanii de vizibilitate pentru a indeplini toate obictivele dorite: Afisari, Interactiuni si Campanii de Urmaritori.
Am creat audiente specifice pentru clientii potentiali si le-am trecut prin tot funnel-ul campaniilor noastre. Campaniile au rulat pe toata Romania.
REZULTATE
In perioada colaborarii am ajuns la peste 8.6 milioane de impresii, peste
76.562 de urmaritori pe cont si 240.667 de aprecieri.
Rezultate
IMPRESII
8,6M
URMARITORI
76,56K
INTERACTIUNI
240K
Principalele obiective de marketing
> Cresterea vizibilitatii brandului
Strategia PPC a avut la baza
> Testarea audientelor
> Targetare geolocatie
> Testarea diferitelor vizualuri
> Promovarea ofertelor
Alte obiective folosite
> Reach, interactiuni
Brand Awareness