Cum am generat ROAS peste 53 si 14.000 de inscrieri in doar 6 luni
PROVOCARE
Cea mai mare provocare a fost promovarea unui volum mare de produse din fiecare catalog lansat si generarea de Parteneri de Brand Oriflame.
O data la fiecare 21 de zile, Oriflame isi lanseaza noul catalog, iar acest lucru inseamna crearea unei strategii complexe pentru a genera rezultate cat mai bune.
ABORDARE
Strategia noastra a fost sa cream campanii fara termen de finalizare, pentru a lasa algoritmul sa ruleze campaniile in continuare, fara sa le atingem. In cadrul acestor campanii, am promovat brandurile de top Oriflame, care erau prezente in toate cataloagele.
Pentru campaniile de Recrutare, am utilizat acelasi model de campanii fara termen de finalizare, dar au fost impartite pe platformele Facebook si Instagram cu bannere reprezentative pentru fiecare grupa de varsta.
In plus, in fiecare catalog s-au creat campanii pentru ofertele si produsele specifice pentru fiecare catalog in parte.
REZULTATE
Intr-o perioada de 6 luni de la colaborare, am generat peste 83.000 de vanzari si peste 14.000 de Parteneri de Brand. Veniturile generate de strategia noastra in cele 6 luni au fost de peste 20,7 milioane de lei, cu un ROAS de 53.
Testimonial
„Sunt grozavi atat ca specialisti, cat si ca oameni. Am creat o multime de campanii impreuna cu ei. Sunt atenti la cerinte, propun solutii, vin cu idei si sunt deschisi la ideile propuse. Sunt foarte multumita ca am ales sa lucrez cu ei”
— Stefanescu Oana, Online Communications Specialist
Rezultate
VALOAREA VANZARILOR
20,7 M
VANZARI
83K
PARTENERI BRAND
14K
Principalele obiective de marketing
> Generare de vanzari
> Generare de Parteneri de Brand
Strategia PPC a avut la baza
> Targetare geolocatie
> Testarea audientelor
> Promovarea ofertelor
> Testarea diferitelor vizualuri
Alte obiective folosite
> Reach, interactiuni, trafic
E-Commerce