oriflame - studiu de caz re7consulting
Alternative Text

[Studiu de Caz] Oriflame Romania

Cum am generat ROAS peste 53 si 14,000 de inscrieri in doar 6 luni


PROVOCARE

Cea mai mare provocare a fost promovarea unui volum mare de produse din fiecare catalog lansat si generarea de Parteneri de Brand Oriflame.

O data la fiecare 21 de zile, Oriflame isi lanseaza noul catalog, iar acest lucru inseamna crearea unei strategii complexe pentru a genera rezultate cat mai bune.

ABORDARE

Strategia noastra a fost sa cream campanii fara termen de finalizare, pentru a lasa algoritmul sa ruleze campaniile in continuare, fara sa le atingem. In cadrul acestor campanii, am promovat brandurile de top Oriflame, care erau prezente in toate cataloagele.

Pentru campaniile de Recrutare, am utilizat acelasi model de campanii fara termen de finalizare, dar au fost impartite pe platformele Facebook si Instagram cu bannere reprezentative pentru fiecare grupa de varsta.

In plus, in fiecare catalog s-au creat campanii pentru ofertele si produsele specifice pentru fiecare catalog in parte.

viziunea re7consulting

REZULTATE

Intr-o perioada de 6 luni de la colaborare am generat peste 83,000 de vanzari si peste 14,000 de Parteneri de Brand. Veniturile generate de strategia noastra in cele 6 luni au fost de 20,798,043.14 lei, cu un ROAS de 53.


Testimonial

„Sunt grozavi atat ca specialisti, cat si ca oameni. Am creat o multime de campanii impreuna cu ei. Sunt atenti la cerinte, propun solutii, vin cu idei si sunt deschisi la ideile propuse. Sunt foarte multumita ca am ales sa lucrez cu ei”

— Stefanescu, Oana, Online Communications Specialist


Rezultate

VALOAREA VANZARILOR

20.8 M

VANZARI

83 K

PARTENERI BRAND

14K

Principalele obiective de marketing

> Generare de vanzari

> Generare de Parteneri de Brand

Strategia PPC a avut la baza

> Targetare geolocatie

> Testarea audientelor

> Promovarea ofertelor

> Testarea diferitelor vizualuri

Alte obiective folosite

> Reach, interactiuni, traffic

E-Commerce