Studiu de caz Oriflame Google Ads - re7consulting
Alternative Text

[Studiu de Caz] Oriflame Romania – Google Ads

Cum am generat un ROAS de 49 in 6 luni


blank

PROVOCARE

Cea mai mare provocare a fost promovarea unui volum mare de produse din fiecare catalog lansat si generarea de Parteneri de Brand Oriflame.

O data la fiecare 21 de zile, Oriflame isi lanseaza noul catalog, iar acest lucru inseamna crearea unei strategii complexe pentru a genera rezultate cat mai bune.

blank

ABORDARE

Strategia noastra a fost integrarea campaniilor de Search, Display si Performance Max, precum si structurarea grupurilor de anunturi pentru fiecare serviciu promovat. Scopul a fost de a ramane cu ofertele promovare in mintea potentialilor clienti, reusind astfel să atingem, sa mentinem si chiar sa depasim tinta de performanta.

viziunea re7consulting

REZULTATE

In ultimele 6 luni am cheltuit peste 47K lei si am obtinut 912.855 afisari, 238.973 clicuri / interactiuni, 12.509 conversii, un cost mediu per click de 0,20 lei si un revenue total de peste 2,3 milioane de lei, ROAS de 49 si o rata de conversie de 5,23 %.

Rezultate

COST

47K RON

CONVERSII

12,5K

ROAS

49

Principalele obiective de marketing

> Generare de Vanzari

> Imbunatatire rata de conversie

Strategia PPC a avut la baza

> Cuvinte cheie relevante

> Dynamic Search

> Promovarea ofertelor

> Testarea diferitelor vizualuri

Alte obiective folosite

> Shopping, Search, Display, Performance Max

E-Platforma Utilizata:

Servicii Google Ads - re7consulting
Studii de caz
Icon Certifications Certificari