Cum am generat un ROAS de 49 in 6 luni

PROVOCARE
Cea mai mare provocare a fost promovarea unui volum mare de produse din fiecare catalog lansat si generarea de Parteneri de Brand Oriflame.
O data la fiecare 21 de zile, Oriflame isi lanseaza noul catalog, iar acest lucru inseamna crearea unei strategii complexe pentru a genera rezultate cat mai bune.

ABORDARE
Strategia noastra a fost integrarea campaniilor de Search, Display si Performance Max, precum si structurarea grupurilor de anunturi pentru fiecare serviciu promovat. Scopul a fost de a ramane cu ofertele promovare in mintea potentialilor clienti, reusind astfel să atingem, sa mentinem si chiar sa depasim tinta de performanta.

REZULTATE
In ultimele 6 luni am cheltuit peste 47K lei si am obtinut 912.855 afisari, 238.973 clicuri / interactiuni, 12.509 conversii, un cost mediu per click de 0,20 lei si un revenue total de peste 2,3 milioane de lei, ROAS de 49 si o rata de conversie de 5,23 %.
Rezultate

COST
47K RON

CONVERSII
12,5K

ROAS
49
Principalele obiective de marketing
> Generare de Vanzari
> Imbunatatire rata de conversie
Strategia PPC a avut la baza
> Cuvinte cheie relevante
> Dynamic Search
> Promovarea ofertelor
> Testarea diferitelor vizualuri
Alte obiective folosite
> Shopping, Search, Display, Performance Max
E-Platforma Utilizata:
