Cum am generat peste 200 de cereri de oferta pentru aparate in doar 4 luni
PROVOCARE
Provocarea noastra a fost crearea unei strategii care sa permita alocarea eficienta a bugetelor catre rețelele Google, menținerea tintei de performanta prin gestionarea bugetelor si gasirea unei solutii eficiente pentru promovarea campaniilor prin serviciile Google Ads.
ABORDARE
Strategia noastra a fost integrarea campaniilor de Search, Display si Performance Max, precum si structurarea grupurilor de anunturi pentru fiecare serviciu promovat. Scopul a fost de a ramane cu ofertele promovare in mintea potentialilor clienti, reusind astfel să atingem, sa mentinem si chiar sa depasim tinta de performanta.
REZULTATE
In perioada de 4 luni, am cheltuit un buget de 18.529 lei si am generat 21.586 de clicuri si 201 conversii cu un cost per conversie de 92 de lei.
Rezultate
COST
18.500 ron
CLICK-URI
21.500
CONVERSII
201
Principalele obiective de marketing
> Generare de leaduri
> Imbunatatire Rata de Conversie
Strategia PPC a avut la baza
> Performance Max
> Dynamic Search
> Display Campaigns
> Search Campaigns
Alte obiective folosite
> Crearea unui funnel pentru conversii si targetarea audientelor in functie de acesta.
E-Platforma Utilizata: