Cum am crescut numarul de conversii cu 483% pe Google Ads in 3 luni
![blank](http://re7consulting.ro/wp-content/plugins/wp-fastest-cache-premium/pro/images/blank.gif)
PROVOCARE
Provocarea noastra a fost crearea unei strategii care sa permita alocarea eficienta a bugetelor catre rețelele Google, menținerea tintei de performanta prin gestionarea bugetelor si gasirea unei solutii eficiente pentru promovarea campaniilor prin serviciile Google Ads.
![blank](http://re7consulting.ro/wp-content/plugins/wp-fastest-cache-premium/pro/images/blank.gif)
ABORDARE
Strategia noastra a fost integrarea campaniilor de Search, Display si Performance Max, precum si structurarea grupurilor de anunturi pentru fiecare serviciu promovat. Scopul a fost de a ramane cu ofertele promovare in mintea potentialilor clienti, reusind astfel să atingem, sa mentinem si chiar sa depasim tinta de performanta.
![viziunea re7consulting](http://re7consulting.ro/wp-content/plugins/wp-fastest-cache-premium/pro/images/blank.gif)
REZULTATE
Intr-o perioada de 3 luni, am scazut costurile cu 43%, am crescut numarul de afisari cu 81% si am scazut costul pe click cu 68%. De asemenea, am crescut numarul de conversii cu 483%, am scazut costul de aproape 2 ori si am crescut rata de conversie cu 222%.
Rezultate
![](http://re7consulting.ro/wp-content/uploads/2021/10/bani.png)
COST
– 43%
![](http://re7consulting.ro/wp-content/uploads/2021/10/clicks.png)
AFISARI
+ 81%
![](http://re7consulting.ro/wp-content/uploads/2021/10/leads.png)
CONVERSII
+ 483%
Principalele obiective de marketing
> Generare de leaduri
> Imbunatatire rata de conversie
Strategia PPC a avut la baza
> Performance Max
> Dynamic Search
> Display Campaigns
> Search Campaigns
Alte obiective folosite
> Crearea unui funnel pentru conversii si targetarea audientelor in functie de acesta
E-Platforma Utilizata:
![Servicii Google Ads - re7consulting](http://re7consulting.ro/wp-content/uploads/2022/10/Servicii-Google-Ads-re7consulting-1024x614.jpg)