Cum a realizat ohvaz.ro o crestere a incasarilor din Facebook Ads cu 185%
PROVOCARE
Colaborarea cu ohvaz.ro a fost si este o provocare continua. In primul rand, istoricul contului nu era foarte promitator cu costul foarte mare pe conversie (vanzare) si ROAS-ul (valoarea incasata impartita la costul reclamelor) foarte mic.
In al doilea rand, costul mediu al cosului de cumparaturi este sub 100 lei, ceea ce face si mai dificil sa gasesti audienta potrivita, cheltuind cat mai putin buget in canalele de promovare.
ABORDARE
Strategia noastra a fost sa integram toate obiectivele din Business Manager. Am creat un funnel prin care userii au trecut. Campaniile de trafic au fost utilizate pentru a genera trafic nou pe site, iar campaniile de conversii au fost impartite pe ad seturi cu vizualuri diferite (carusel, imagine, video).
Pentru a genera vanzari este important sa punem accentul pe produsele care genereaza venit, dar si pe produsele mai putin cunoscute. Strategia noastra a impartit bugetul astfel incat sa promovam produsele cele mai vandute (chia cu zmeura + ovaz cu banana + chia coacaze), dar in acelasi timp sa testam promovarea produselor noi.
REZULTATE
In primele 3 luni de la colaborare am generat peste 803 de vanzari. Comparativ cu ultimele 3 luni dinaintea colaborarii cu agentia noastra, au fost 281 vanzari. De asemenea, veniturile generate de strategia noastra in primele 3 luni au fost de 109.561 lei, pe cand cu 3 luni anterior au fost 38.233 lei.
Rezultate
VANZARI
803
COST PER VANZARE
39
VALOAREA CONVERSIILOR
109.000 RON
Principalele obiective de marketing
> Generare de vanzari
Strategia PPC a avut la baza
> Targetare geolocatie
> Testarea audientelor
> Promovarea ofertelor
> Testarea diferitelor vizualuri
Alte obiective folosite
> Brand awareness, interactiuni, trafic
Lead Generation