Cum am generat 1.098 de vanzari cu un cost de 23 lei per achizitie
PROVOCARE
Cea mai mare provocare pe care am intampinat-o in crearea
campaniilor a fost costul mediu al cosului de cumparaturi. Partenerul moboid.ro se ocupa cu vanzarea accesorilor de telefon, tablete si laptop, iar aceste produse sunt relativ ieftine. Acest lucru necesita
mentinerea unui cost per achizitie cat mai mic.
ABORDARE
Strategia noastra a fost sa integram toate obiectivele din Business Manager.
Am creat un funnel prin care userii au trecut. Campaniile de trafic au fost utilizate pentru a genera trafic nou pe site, campaniile de conversii au fost
impartite pe ad seturi cu vizualuri diferite: carusel, imagine, video.
Campaniile de Catalog au fost cele mai reusite- acestea au fost impartite pe seturi de produse. O alta strategie foarte buna a fost sa folosim videouri din
platforma TikTok in campaniile de Vanzare – acestea au adus cel mai mic cost per achizitie si cel mai mare ROAS.
REZULTATE
In 4 luni de colaborare am ajuns la peste 1 milion de persoane si am generat 1,098 de vanzari, cu un cost de 23 lei per achizitie. De asemenea, veniturile generate de strategia noastra in perioada colaborarii au fost
de peste 94K lei.
Rezultate
VALOAREA VANZARILOR
94K
VANZARI
1.098
COST / VANZARE
23 RON
Principalele obiective de marketing
> Generare de vanzari
Strategia PPC a avut la baza:
> Targetare geolocatie
> Testarea audientelor
> Promovarea ofertelor
> Testarea diferitelor vizualuri
Alte obiective folosite
> Interactiuni, trafic
E-commerce