Studiu de caz SMobila DMD - re7consulting
Alternative Text

[Studiu de Caz] Mobila DMD – Facebook Ads

Cum am generat ROAS peste 5 si incasari de peste 200.000 lei in doar 4 luni


blank

PROVOCARE

Cea mai mare provocare a fost natura domeniului de business si costul produselor promovare. Fiind vorba despre vanzarea pieselor de mobilier in mediul online, strategia de marketing a fost bazate pe audiente cat mai relevante si promovarea catalogului de produse.

blank

ABORDARE

Strategia noastra a fost sa integram toate obiectivele din Business Manager. Campaniile de trafic au fost utilizate pentru a genera trafic nou pe site, iar campaniile de engagement au avut obiectivul de a creste interesul audientei fata de produse prin cresterea interactiunilor.

Campaniile de conversii au fost utilizate pentru a promova catalogul de produse in vizualuri de tip carusel. Pentru audiente am folosit retargetarea celor interesati si audientele similare cu clientii din trecut. Bugetul ne-a permis sa cream campanii adiacente pentru a targeta si alte audiente bazate pe interese

viziunea re7consulting

REZULTATE

In primele 4 luni de la colaborare am generat peste 47 de vanzari. Veniturile generate de strategia noastra in cele 4 luni au fost de 200.277 lei. Rata de interactiune a userilor este de 4,38%, campaniile au ajuns la 645.986 de utilizatori si au avut peste 4 milioane de afisari.

Rezultate

cursuri de marketing - vanzari - PR - HR

VANZARI

47

ROAS

5,22

VALOAREA CONVERSIILOR

200.000 RON

Principalele obiective de marketing

> Generare de vanzari

Strategia PPC a avut la baza

> Targetare geolocatie

> Testarea audientelor

> Promovarea ofertelor

> Testarea diferitelor vizualuri

Alte obiective folosite

> Brand awareness, interactiuni, trafic

Lead Generation

Icon Certifications Certificari