Cum am generat ROAS peste 5 si incasari de peste 200.000 lei in doar 4 luni
PROVOCARE
Cea mai mare provocare a fost natura domeniului de business si costul produselor promovare. Fiind vorba despre vanzarea pieselor de mobilier in mediul online, strategia de marketing a fost bazate pe audiente cat mai relevante si promovarea catalogului de produse.
ABORDARE
Strategia noastra a fost sa integram toate obiectivele din Business Manager. Campaniile de trafic au fost utilizate pentru a genera trafic nou pe site, iar campaniile de engagement au avut obiectivul de a creste interesul audientei fata de produse prin cresterea interactiunilor.
Campaniile de conversii au fost utilizate pentru a promova catalogul de produse in vizualuri de tip carusel. Pentru audiente am folosit retargetarea celor interesati si audientele similare cu clientii din trecut. Bugetul ne-a permis sa cream campanii adiacente pentru a targeta si alte audiente bazate pe interese
REZULTATE
In primele 4 luni de la colaborare am generat peste 47 de vanzari. Veniturile generate de strategia noastra in cele 4 luni au fost de 200.277 lei. Rata de interactiune a userilor este de 4,38%, campaniile au ajuns la 645.986 de utilizatori si au avut peste 4 milioane de afisari.
Rezultate
VANZARI
47
ROAS
5,22
VALOAREA CONVERSIILOR
200.000 RON
Principalele obiective de marketing
> Generare de vanzari
Strategia PPC a avut la baza
> Targetare geolocatie
> Testarea audientelor
> Promovarea ofertelor
> Testarea diferitelor vizualuri
Alte obiective folosite
> Brand awareness, interactiuni, trafic
Lead Generation