Cum am obtinut peste 600 de vanzari prin TikTok Ads
PROVOCARE
Provocarile pe care le-am avut in procesul campaniilor de promovare au fost crearea profilului consumatorului ideal pentru ca reclamele noastre sa ajunga la el si sa cream vizualuri interactive pentru a obtine
atentia oamenilor.
ABORDARE
Strategia noastra a avut la baza integrarea unui mix de obiective si crearea unor audiente potrivite pentru a ajunge la grupul tinta. Vizualurile le-am primit de la client, pe care le facea sub indicatiile noastre, pe baza trendurilor curente, dar si multe prezentari de produse si oferte.
Ca plan de marketing, am creat mai multe tipuri de campanii pentru a atinge toate obictivele dorite: Vizibilitate, Trafic si Vanzari.
Am creat audiente specifice pentru clientii potentiali folosind metodele de
targetare specifice platformei TikTok: interese, hashtags, etc.
REZULTATE
In perioada colaborarii am ajuns la peste 15 milioane de impresii si 36.158 de urmaritori pe cont. De asemenea, am obtinut 615 de vanzari cu un cost de 22,17 lei per achizitie.
„Foarte multumita! Ofera servicii complete si se adaptează domeniului in care activezi in functie de dorintele tale. Gasesc solutii in orice problema si vin cu propuneri noi atunci cand este cazul.”
– Priscila Gutita, Owner, Millionette.com
Rezultate
IMPRESII
15M
VANZARI
600
COST / VANZARE
22,17 RON
Principalele obiective de marketing
> Generare de vanzari
Strategia PPC a avut la baza
> Testarea audientelor
> Targetare geolocatie
> Testarea diferitelor vizualuri
> Promovarea ofertelor
Alte obiective folosite
> Reach, interactiuni, trafic
E-Platforma Utilizata: