Cum am generat 47.400 de conversii cu un cost de 6 lei pe lead in 8 luni prin Google Ads
PROVOCARE
Provocarea noastra a fost crearea unei strategii care sa permita alocarea eficienta a bugetelor catre rețelele Google, menținerea tintei de performanta prin gestionarea bugetelor si gasirea unei solutii eficiente pentru promovarea campaniilor prin platforma Google Ads.
Obiectivul campaniilor a fost generarea de leaduri si de useri care isi doresc sa se programeze la clinica.
ABORDARE
Strategia a avut la baza crearea campaniilor de Search standard si dynamic cu mai multe cuvinte cheie si reclame pentru a obtine rezultate performante.
Campaniile au rulat in zona Bucuresti si Ilfov.
Am avut grija sa exploram noi directii de targetare pentru a evita afisarea reclamelor persoanelor deja intrate in funnel.
Monitorizarea zilnica a campaniilor si relatia stransa cu partenerul nostru ne-a ajutat sa intelegem daca leadurile generate sunt relevante. Raportarea saptamanala ne-a oferit informatii despre performanta campaniilor si acest motiv sta la baza campaniilor de succes.
REZULTATE
Bugetul a crescut in fiecare luna, in functie de rezultate.
Intr-o perioada de 8 luni, am fost afisati de peste 2,5 milioane ori, am generat 47.400 de conversii, cu un cost pe lead (formular completat, apel telefonic) de 6,05 RON.
Rezultate
RATA DE CONVERSIE
15,01%
CONVERSII
47K
COST PER CONVERSIE
6,05 RON
Principalele obiective de marketing
> Generare de leaduri
> Imbunatatirea ratei de conversie
Strategia PPC a avut la baza
> Campanii Search Dynamic & Standard
Lead Generation