Cum am obtinut peste 700 de vanzari in doar 5 luni prin Meta Ads

PROVOCARE
Colaborarea cu Laboratorul Naturii este o provocare continua.
In primul rand, istoricul contului nu era foarte promitator cu costul foarte mare pe conversie (vanzare) si ROAS-ul (valoarea incasata impartita la costul reclamelor) foarte mic.
In al doilea rand, produsele pe care le vand: ceai, cafea – sunt la un pret destul de mare, iar acest lucru poate incetini vanzarile.

ABORDARE
Strategia noastra a fost sa integram toate obiectivele din Business Manager. Am creat un funnel prin care userii au trecut. Campaniile de trafic au fost utilizate pentru a genera trafic nou pe site, campaniile de conversii si catalog au fost impartite pe ad seturi cu vizualuri diferite: carusel, imagine.
Pentru a genera vanzari este important sa punem accentul pe produsele care genereaza venit. Strategia noastra a impartit bugetul astfel incat sa promovam produsele cele mai vandute (cafeaua), dar in acelasi timp sa testam promovarea altor produse mai putin vandute (ceai).

REZULTATE
In primele 5 luni de la colaborare am generat peste 713 de vanzari.
De asemenea, veniturile generate de strategia noastra au fost de peste 130.00 lei, cu un ROAS de 3,71.
Rezultate

REACH
477K

VALOAREA VANZARILOR
130K

VANZARI
731
Principalele obiective de marketing
> Generare de vanzari
> ROAS min 2,5 si CPA 50 lei
Strategia PPC a avut la baza
> Targetare geolocatie
> Testarea audientelor
> Promovarea ofertelor
> Testarea diferitelor vizualuri
Alte obiective folosite
> Brand awareness, interactiuni, trafic
E-Commerce
