Cum am generat peste 150 de leaduri cu un cost de 4 euro pe lead in 30 de zile
PROVOCARE
Cea mai mare provocare in crearea strategiei de marketing a fost crearea unor audiente relevante. Obiectivul campaniilor a fost generarea de leaduri, de useri care cer informatii si care doresc sa se angajeze pentru postul de tamplar in Germania. Cerintele erau ca oamenii sa fi avut experientă in acest domeniu si sa cunoasca limba germana la nivel de conversatie de baza.
ABORDARE
Strategia a avut la baza crearea unei campanii de angajare. Aceasta campanie este de tip Special Category: Employment, adica setarea audientei nu este foarte permisiva din punct de vedere al sexului persoanelor. De aceea, focusul principal au fost vizualurile, pe care le-am creat noi.
Tot bugetul a fost investit în campania de generare de lead-uri pentru a obtine un volum cat mai mare de persoane interesate de job. Campania a rulat pe toata Romania, pentru persoane cunoscatoare de limba engleza si germana, cu interese relevante.
Monitorizarea zilnica a campaniilor si relatia stransa cu partenerul nostru ne-a ajutat sa intelegem daca leadurile generate sunt relevante.
Ne-am ocupat de contactarea tuturor lead-urilor obtinute din campanii, pentru a le califica pentru urmatoarele interviuri cu partenerul nostru.
REZULTATE
In cele 30 de zile de derulare a campaniilor si a interviurilor, am ajuns la peste 58.000 de persoane si am generat 152 de lead-uri, dintre care 12 s-au calificat mai departe pentru urmatoarele interviuri. Partenerul nostru a reusit sa isi atinga obiectivul de a angaja 3 persoane ideale pentru job.
Rezultate
REACH
58K
LEADURI GENERATE
152
COST
4,16 €
Principalele obiective de marketing
> Generare de leaduri
> Leaduri relevante
> Cost cat mai mic per lead
Strategia PPC a avut la baza
> Targetare geolocatie > Promovarea jobului
> Testarea audientelor > Testarea diferitelor vizualuri
Obiective vizate
> Website Leads
Lead Generation