Cum am obtinut peste 3.000 de vanzari prin TikTok Ads
PROVOCARE
Provocarile pe care le-am avut in procesul campaniilor de promovare au fost crearea profilului consumatorului ideal pentru ca reclamele noastre sa ajunga la el si sa cream vizualuri interactive pentru a obtine
atentia oamenilor.
ABORDARE
Strategia noastra a avut la baza integrarea unui mix de obiective si crearea
unor audiente potrivite pentru a ajunge la grupul tinta. Vizualurile le-am primit
de la client, pe care le facea sub indicatiile noastre, pe baza trendurilor
curente, dar si multe prezentari de produse si oferte.
Ca plan de marketing, am creat mai multe tipuri de campanii pentru a atinge
toate obictivele dorite: Vizibilitate, Trafic si Vanzari.
Am creat audiente specifice pentru clientii potentiali folosind metodele de
targetare specifice platformei TikTok: interese, hashtags, etc.
REZULTATE
In perioada colaborarii am ajuns la peste 26 milioane de impresii si peste 48.022 de urmaritori pe cont. De asemenea, am obtinut 3.310 vanzari cu un cost de 5,38 lei per achizitie.
„Comunicare excelenta, o echipa profesionista si serioasa! Am observat schimbari in conturi dupa primele saptamani de colaborare.”
– Cristina Rosu, Chief Marketing Officer, Elefant.ro
Rezultate
IMPRESII
26M
VANZARI
3,3K
COST / VANZARE
5,38 RON
Principalele obiective de marketing
> Generare de vanzari
Strategia PPC a avut la baza
> Testarea audientelor
> Targetare geolocatie
> Testarea diferitelor vizualuri
> Promovarea ofertelor
Alte obiective folosite
> Reach, interactiuni, trafic
E-Platforma Utilizata: