Cum am generat peste 1.100 de vanzari cu un ROAS de 3,54 in doar 3 luni
![blank](http://re7consulting.ro/wp-content/plugins/wp-fastest-cache-premium/pro/images/blank.gif)
PROVOCARE
Cea mai mare provocare a fost promovarea unor produse care se regasesc la un pret mult mai mic pe site-urile competitoare.
Katartis vinde carti pentru copii, iar partenerul sau, elefant.ro, vinde aceleasi carti, dar la preturi mult mai reduse.
![blank](http://re7consulting.ro/wp-content/plugins/wp-fastest-cache-premium/pro/images/blank.gif)
ABORDARE
Strategia noastra a fost sa cream campanii cu oferte pentru o durata de timp mica, de pana la 5 zile.
Pe cont erau tot timpul active campanii de vizibilitate si de trafic pentru a strange o baza de oameni. Acesti oameni erau retargetati mai tarziu in campaniile punctuale cu ofertele pregatite.
In decursul a 30 de zile, rulam cate 3-4 oferte diferite pentru toate seriile de carti.
![viziunea re7consulting](http://re7consulting.ro/wp-content/plugins/wp-fastest-cache-premium/pro/images/blank.gif)
REZULTATE
Intr-o perioada de 3 luni de colaborare, am generat peste 1.100 de vanzari. Veniturile generate de strategia noastra in cele 3 luni au fost de 165.176 lei, cu un ROAS de 3,54.
Rezultate
![cursuri de marketing - vanzari - PR - HR](http://re7consulting.ro/wp-content/plugins/wp-fastest-cache-premium/pro/images/blank.gif)
VANZARI
1112
![](http://re7consulting.ro/wp-content/uploads/2021/10/clicks.png)
ROAS
3,54
![](http://re7consulting.ro/wp-content/uploads/2021/10/leads.png)
VALOAREA CONVERSIILOR
165.000 RON
Principalele obiective de marketing
> Generare de vanzari
Strategia PPC a avut la baza
> Targetare geolocatie
> Testarea audientelor
> Promovarea ofertelor
> Testarea diferitelor vizualuri
Alte obiective folosite
> Brand awareness, interactiuni, trafic
Lead Generation
![](http://re7consulting.ro/wp-content/uploads/2022/07/facebook-ads-logo.png)