Cum am obtinut 557 de vanzari intr-o luna cu un ROAS de 15.84
PROVOCARE
Cea mai mare provocare a fost vanzarea unor produse aflate pe o piata ultra saturata de carti.
O alta provocare a fost generarea unui ROAS mare din vanzarea unor produse relativ ieftine.
ABORDARE
Strategia noastra a reprezentat integrarea unui mix de obiective si crearea unor oferte dedicate pentru a putea redirectiona campaniile catre vanzarea produselor dorite.
De asemenea, am creat diferite funneluri pentru a vinde cat mai multe produse si a promova oferta spot. Campaniile principale care au adus vanzari au fost cele de Search si Performance Max.
Ca plan de marketing, s-a implementat oferta de 50% reducere, am creat bannerele si texte reprezentative pentru produsele promovate.
REZULTATE
Intr-o perioada de 30 de zile am cheltuit 6.474 de lei si am obtinut 8985 de clicuri, 557 de vanzari si 102.589 lei valoarea achitiziilor cu o rata de conversie de 6,21 %
Rezultate
CONVERSII
557
RATA DE CONVERSIE
6,21 %
ROAS
15,84
Principalele obiective de marketing
> Minimum 7 ROAS
> Imbunatatire rata de conversie
Strategia PPC a avut la baza
> Cuvinte cheie relevante
> Dynamic Search
> Promovarea ofertelor
> Testarea diferitelor vizualuri
Alte obiective folosite
> Shopping, Search, Display, Performance Max
E-Platforma Utilizata: