Cum am obtinut peste 42.000 de urmaritori prin TikTok Ads
PROVOCARE
Provocarile pe care le-am avut in procesul campaniilor de promovare au fost crearea profilului consumatorului ideal pentru ca reclamele noastre sa ajunga la el si sa cream vizualuri interactive pentru a obtine
atentia oamenilor.
ABORDARE
Strategia noastra a avut la baza integrarea unui mix de obiective si crearea unor vizualuri dedicate pentru a obtine cat mai multe interactiuni si vizibilitate, astfel incat sa aducem clienti in parcul de distractii.
Ca plan de marketing, am creat diferite campanii de vizibilitate pentru a indeplini toate obiectivele dorite: Afisari, Interactiuni si Campanii de Urmaritori.
Am creat audiente specifice pentru clientii potentiali si le-am trecut prin tot funnel-ul campaniilor noastre. Campaniile au rulat pe toata Romania.
REZULTATE
In perioada colaborarii am ajuns la peste 7 milioane de impresii, peste 42.000 de urmaritori pe cont si 212.000 de aprecieri.
Rezultate
IMPRESII
7M
URMARITORI
42K
APRECIERI
212K
Principalele obiective de marketing
> Cresterea vizibilitatii brandului
Strategia PPC a avut la baza
> Testarea audientelor
> Targetare geolocatie
> Testarea diferitelor vizualuri
> Promovarea ofertelor
Alte obiective folosite
> Reach, interactiuni
E-Platforma Utilizata: