Cum am generat peste 4.300 de conversii cu un cost de 8 lei prin Google Ads
PROVOCARE
Provocarile pe care le-am avut in procesul campaniilor de promovare au fost crearea profilului consumatorului ideal pentru ca reclamele noastre sa ajunga la el si sa cream vizualuri interactive pentru a obtine
atentia oamenilor.
ABORDARE
Strategia a avut la baza crearea campaniilor de Search, Display si Perfomance Max cu mai multe cuvinte cheie si reclame pentru a obtine rezultate bune.
Campaniile au rulat pe toata Romania. Am avut grija sa exploram noi directii de targetare pentru a evita afisarea reclamelor persoanelor deja intrate in funnel.
Monitorizarea zilnica a campaniilor si relatia stransa cu partenerul nostru ne-a ajutat sa generam rezultatele dorite.
REZULTATE
In perioada colaborarii am obtinut peste 70.000 de interactiuni si am avut o rata de conversie de 10,83%.
Rezultate
INTERACTIUNI
70K
CONVERSII
4,3K
RATA DE CONVERSIE
10,83%
Principalele obiective de marketing
> Generare de lead-uri
Strategia PPC a avut la baza
> Performance Max
> Dynamic Search
> Search Campaigns
> Shopping Campaigns
Alte obiective folosite
> Display
Lead Generation