Cum am generat o vizibilitate de peste 1,5M oameni in Facebook Ads
![blank](http://re7consulting.ro/wp-content/plugins/wp-fastest-cache-premium/pro/images/blank.gif)
PROVOCARE
Provocarile pe care le-am avut in procesul campaniilor de promovare au fost crearea profilului consumatorului ideal pentru ca reclamele noastre sa ajunga la el si sa cream vizualuri interactive pentru a obtine
atentia oamenilor.
![blank](http://re7consulting.ro/wp-content/plugins/wp-fastest-cache-premium/pro/images/blank.gif)
ABORDARE
Strategia noastra a avut la baza integrarea unui mix de obiective si crearea unor vizualuri dedicate pentru a obtine cat mai multe interactiuni si vizibilitate, astfel incat sa aducem clienti in parcul de distractii.
Ca plan de marketing, am creat diferite campanii de vizibilitate pentru a indeplini toate obictivele dorite: Afisari, Vizibilitate Brand, Interactiuni si Trafic.
Am creat audiente specifice pentru clientii potentiali si le-am trecut prin tot funnel-ul campaniilor noastre. Campaniile au rulat strict pe Bucuresti si Ilfov.
![viziunea re7consulting](http://re7consulting.ro/wp-content/plugins/wp-fastest-cache-premium/pro/images/blank.gif)
REZULTATE
In perioada colaborarii am ajuns la peste 1,5 milioane de oameni, am obtinut peste 12 milioane de impresii si peste 122.000 de interactiuni cu reclamele noastre.
Rezultate
![](http://re7consulting.ro/wp-content/uploads/2021/10/bani.png)
AFISARI UNICE
1,5M
![](http://re7consulting.ro/wp-content/uploads/2021/10/clicks.png)
IMPRESII
12M
![](http://re7consulting.ro/wp-content/uploads/2021/10/leads.png)
INTERACTIUNI
122K
Principalele obiective de marketing
> Cresterea vizibilitatii brandului
Strategia PPC a avut la baza
> Testarea audientelor
> Targetare geolocatie
> Testarea diferitelor vizualuri
> Promovarea ofertelor
Alte obiective folosite
> Brand awareness, trafic, interactiuni
E-Platforma Utilizata:
![](http://re7consulting.ro/wp-content/uploads/2022/07/facebook-ads-logo.png)