Cum am generat o vizibilitate de peste 1,5M oameni in Facebook Ads
PROVOCARE
Provocarile pe care le-am avut in procesul campaniilor de promovare au fost crearea profilului consumatorului ideal pentru ca reclamele noastre sa ajunga la el si sa cream vizualuri interactive pentru a obtine
atentia oamenilor.
ABORDARE
Strategia noastra a avut la baza integrarea unui mix de obiective si crearea unor vizualuri dedicate pentru a obtine cat mai multe interactiuni si vizibilitate, astfel incat sa aducem clienti in parcul de distractii.
Ca plan de marketing, am creat diferite campanii de vizibilitate pentru a indeplini toate obictivele dorite: Afisari, Vizibilitate Brand, Interactiuni si Trafic.
Am creat audiente specifice pentru clientii potentiali si le-am trecut prin tot funnel-ul campaniilor noastre. Campaniile au rulat strict pe Bucuresti si Ilfov.
REZULTATE
In perioada colaborarii am ajuns la peste 1,5 milioane de oameni, am obtinut peste 12 milioane de impresii si peste 122.000 de interactiuni cu reclamele noastre.
Rezultate
AFISARI UNICE
1,5M
IMPRESII
12M
INTERACTIUNI
122K
Principalele obiective de marketing
> Cresterea vizibilitatii brandului
Strategia PPC a avut la baza
> Testarea audientelor
> Targetare geolocatie
> Testarea diferitelor vizualuri
> Promovarea ofertelor
Alte obiective folosite
> Brand awareness, trafic, interactiuni
E-Platforma Utilizata: