Cum am generat 375 de leaduri cu un cost de 15 lei pe lead in 3 luni
PROVOCARE
Cea mai mare provocare in crearea strategiei de marketing a fost crearea unor audiente relevante.
Obiectivul campaniilor a fost generarea de leaduri, de useri care cer informatii si care doresc sa se programeze pentru o vizionare. De la inceput am dorit sa stim daca cei care completeaza formularul sunt useri care pot fi convertiti in clienti.
ABORDARE
Strategia a avut la baza un funnel creat pe diferite obiective si testarea unor audiente diferite pentru a stabili daca investitia bugetului in campanii este eficient si daca poate fi optimizat. Am investit 30% din buget pentru campanii de vizibilitare si 70% in campanii de lead generation. Avand in vedere ca toata campania de promovare a fost setata pe o locatie limitata (Bucuresti + imprejurimi), am avut grija sa exploram noi directii de targetare pentru a evita afisarea reclamelor persoanelor deja intrate in funnel.
Monitorizarea zilnica a campaniilor si relatia stransa cu partenerul nostru ne-a ajutat sa intelegem daca leadurile generate sunt relevante. Raportarea saptamanala ne-a oferit informatii despre performanta campaniilor si acest motiv sta la baza campaniilor de succes.
REZULTATE
Bugetul a fost constant in fiecare luna si frecventa reclamelor a fost 2,3 (o persoana a vazut in medie de 2-3 ori reclamele). In 3 luni am ajuns la 403,000 de persoane si am generat 375 de leaduri. Costul pe lead (formular completat) a fost de 15 lei
Rezultate
REACH
403.964
LEADURI
375
COST PER LEAD
15
Principalele obiective de marketing
> Generare de leaduri calitative
Strategia PPC a avut la baza
> Targetare geolocatie
> Testarea audientelor
> Promovarea ofertelor
> Testarea diferitelor vizualuri
Alte obiective folosite
> Brand awareness, interactiuni, trafic
Lead Generation