Cum am generat 600 de programari cu un cost de 25 lei pe programare
![blank](http://re7consulting.ro/wp-content/plugins/wp-fastest-cache-premium/pro/images/blank.gif)
PROVOCARE
In domeniul esteticii medicale cea mai mare provocare este integrarea tuturor serviciilor intr-o strategie de marketing relevanta. De asemenea bugetarea campaniilor a fost facuta pe baza unei structuri, pentru a promova numarul mare de servicii. O alta provocare a fost cresterea relevantei audientei pentru a aduce programari de calitate.
![blank](http://re7consulting.ro/wp-content/plugins/wp-fastest-cache-premium/pro/images/blank.gif)
ABORDARE
Strategia de marketing a fost bazata pe nevoile partenerului nostru si am ales obiectivele potrivite pentru fiecare serviciu promovat. Crearea unui funnel pe obiective si tipuri de servicii ne-a ajutat sa avem control asupra campaniilor. De exemplu, campania de Brand Awareness a avut ca obiectiv promovarea clinicii Altezza si a ofertei pentru tratamente corporale, iar campania de Lead Generation a avut ca obiectiv promovarea altor servicii.
In 3 luni de colaborare, am creat 19 campanii, 41 de audiente si 64 de combinatii de vizualuri. Monitorizarea zilnica a campaniilor si relatia stransa cu partenerul nostru ne-a ajutat sa intelegem calitatea leadurile. Raportarea saptamanala ne-a oferit informatii despre performanta campaniilor si acest motiv sta la baza campaniilor de succes.
![viziunea re7consulting](http://re7consulting.ro/wp-content/plugins/wp-fastest-cache-premium/pro/images/blank.gif)
REZULTATE
Campania s-a desfasurat 3 luni (martie 2022 – mai 2022) si am obtinut 600 leaduri cu un cost de 25 lei pe lead. Reclamele au fost vazute de peste 100k utilizatori si peste 500k afisari.
Rezultate
![cursuri de marketing - vanzari - PR - HR](http://re7consulting.ro/wp-content/plugins/wp-fastest-cache-premium/pro/images/blank.gif)
REACH
100.000
![](http://re7consulting.ro/wp-content/uploads/2021/10/clicks.png)
LEADURI
600
![](http://re7consulting.ro/wp-content/uploads/2021/10/leads.png)
COST PER LEAD
25 RON
Principalele obiective de marketing
> Generare de leaduri calitative
Strategia PPC a avut la baza
> Targetare geolocatie
> Testarea audientelor
> Promovarea ofertelor
> Testarea diferitelor vizualuri
Alte obiective folosite
> Brand awareness, interactiuni, trafic
Lead Generation
![](http://re7consulting.ro/wp-content/uploads/2022/07/facebook-ads-logo.png)