Studiu de caz clinica Altezza - re7consulting
Alternative Text

[Studiu de Caz] Clinica Altezza – Facebook Ads

Cum am generat 600 de programari cu un cost de 25 lei pe programare


blank

PROVOCARE

In domeniul esteticii medicale cea mai mare provocare este integrarea tuturor serviciilor intr-o strategie de marketing relevanta. De asemenea bugetarea campaniilor a fost facuta pe baza unei structuri, pentru a promova numarul mare de servicii. O alta provocare a fost cresterea relevantei audientei pentru a aduce programari de calitate.

blank

ABORDARE

Strategia de marketing a fost bazata pe nevoile partenerului nostru si am ales obiectivele potrivite pentru fiecare serviciu promovat. Crearea unui funnel pe obiective si tipuri de servicii ne-a ajutat sa avem control asupra campaniilor. De exemplu, campania de Brand Awareness a avut ca obiectiv promovarea clinicii Altezza si a ofertei pentru tratamente corporale, iar campania de Lead Generation a avut ca obiectiv promovarea altor servicii.

In 3 luni de colaborare, am creat 19 campanii, 41 de audiente si 64 de combinatii de vizualuri. Monitorizarea zilnica a campaniilor si relatia stransa cu partenerul nostru ne-a ajutat sa intelegem calitatea leadurile. Raportarea saptamanala ne-a oferit informatii despre performanta campaniilor si acest motiv sta la baza campaniilor de succes.

viziunea re7consulting

REZULTATE

Campania s-a desfasurat 3 luni (martie 2022 – mai 2022) si am obtinut 600 leaduri cu un cost de 25 lei pe lead. Reclamele au fost vazute de peste 100k utilizatori si peste 500k afisari.

Rezultate

cursuri de marketing - vanzari - PR - HR

REACH

100.000

LEADURI

600

COST PER LEAD

25 RON

Principalele obiective de marketing

> Generare de leaduri calitative

Strategia PPC a avut la baza

> Targetare geolocatie

> Testarea audientelor

> Promovarea ofertelor

> Testarea diferitelor vizualuri

Alte obiective folosite

> Brand awareness, interactiuni, trafic

Lead Generation

Studii de caz
Icon Certifications Certificari