Cum am generat 600 de programari cu un cost de 25 lei pe programare
PROVOCARE
In domeniul esteticii medicale cea mai mare provocare este integrarea tuturor serviciilor intr-o strategie de marketing relevanta. De asemenea bugetarea campaniilor a fost facuta pe baza unei structuri, pentru a promova numarul mare de servicii. O alta provocare a fost cresterea relevantei audientei pentru a aduce programari de calitate.
ABORDARE
Strategia de marketing a fost bazata pe nevoile partenerului nostru si am ales obiectivele potrivite pentru fiecare serviciu promovat. Crearea unui funnel pe obiective si tipuri de servicii ne-a ajutat sa avem control asupra campaniilor. De exemplu, campania de Brand Awareness a avut ca obiectiv promovarea clinicii Altezza si a ofertei pentru tratamente corporale, iar campania de Lead Generation a avut ca obiectiv promovarea altor servicii.
In 3 luni de colaborare, am creat 19 campanii, 41 de audiente si 64 de combinatii de vizualuri. Monitorizarea zilnica a campaniilor si relatia stransa cu partenerul nostru ne-a ajutat sa intelegem calitatea leadurile. Raportarea saptamanala ne-a oferit informatii despre performanta campaniilor si acest motiv sta la baza campaniilor de succes.
REZULTATE
Campania s-a desfasurat 3 luni (martie 2022 – mai 2022) si am obtinut 600 leaduri cu un cost de 25 lei pe lead. Reclamele au fost vazute de peste 100k utilizatori si peste 500k afisari.
Rezultate
REACH
100.000
LEADURI
600
COST PER LEAD
25 RON
Principalele obiective de marketing
> Generare de leaduri calitative
Strategia PPC a avut la baza
> Targetare geolocatie
> Testarea audientelor
> Promovarea ofertelor
> Testarea diferitelor vizualuri
Alte obiective folosite
> Brand awareness, interactiuni, trafic
Lead Generation