Studiu de caz BikeGeek - re7consulting
Alternative Text

[Studiu de Caz] BikeGeek – Facebook Ads

Cum am generat 100 vanzari intr-o luna cu ROAS 5 prin Facebook Ads


blank

PROVOCARE

Cea mai mare provocare a fost vanzarea unor produse scumpe cu un buget cat mai mic cheltuit. Un alt aspect al colaborarii a fost faptul ca vanzarile din mediul online erau pe accesorii si mai putin pe produsul pe care doream sa il vindem.

blank

ABORDARE

Strategia noastra a fost integrarea unui mix de obiective si crearea unor oferte dedicate pentru a putea redirectiona campaniile catre vanzarea produselor dorite.

De asemenea, am creat diferite funneluri pentru: a vinde biciclete pentru copii si pentru adulti, vanzarea produselor in stoc si promovarea ofertelor spot. Pe langa campaniile de conversii, am integram si campanii cu carusel. Campania de Catalog Sales a fost cea mai profitabila.

Ca plan de marketing, am creat audiente diferite pentru a crea o sursa de retargetare a celor interesati cu ofertele punctuale si am investit timp in crearea unor vizualuri unice pentru a atrage atentia potentialilor clienti.

viziunea re7consulting

REZULTATE

In prima luna de la colaborare am generat 102 de vanzari. Veniturile generate de strategia noastra au fost de 33.668 lei. Rata de interactiune a userilor este de 3,85%, campaniile au ajuns la 166.205 de utilizatori si au avut peste 500.000 de afisari.

Rezultate

cursuri de marketing - vanzari - PR - HR

VANZARI

120

ROAS

5,28

VALOAREA CONVERSIILOR

33.600 RON

Principalele obiective de marketing

> Generare de vanzari

Strategia PPC a avut la baza

> Targetare geolocatie

> Testarea audientelor

> Promovarea ofertelor

> Testarea diferitelor vizualuri

Alte obiective folosite

> Brand awareness, interactiuni, trafic

Lead Generation

Studii de caz
Icon Certifications Certificari