Cum am obtinut peste 1.000 de vanzari prin TikTok Ads
PROVOCARE
Provocarile pe care le-am avut in procesul campaniilor de promovare au fost crearea profilului consumatorului ideal pentru ca reclamele noastre sa ajunga la el si sa cream vizualuri interactive pentru a obtine atentia oamenilor.
ABORDARE
Strategia noastra a avut la baza integrarea unui mix de obiective si crearea unor audiente potrivite pentru a ajunge la grupul tinta. Vizualurile le-am primit de la client, pe care le facea sub indicatiile noastre, pe baza trendurilor curente, dar si multe prezentari de produse si oferte. Ca plan de marketing,
am creat mai multe tipuri de campanii pentru a atinge toate obictivele dorite: Vizibilitate, Trafic si Vanzari.
Am creat audiente specifice pentru clientii potentiali folosind metodele de targetare specifice platformei TikTok: interese, hashtags, etc.
REZULTATE
In perioada colaborarii am ajuns la peste 15 milioane de impresii si peste 19.200 de urmaritori pe cont. De asemenea, am obtinut 1.000 de vanzari cu un cost de 32 lei per achizitie.
Rezultate
IMPRESII
15M
VANZARI
1K
COST PER VANZARE
32 RON
Principalele obiective de marketing
> Generare de vanzari
Strategia PPC a avut la baza
> Targetare geolocatie
> Testarea audientelor
> Promovarea ofertelor
> Testarea diferitelor vizualuri
Alte obiective folosite
> Reach, interactiuni, trafic
E-Commerce