Cum am obtinut 457 de conversii cu un cost de 39 de lei
PROVOCARE
Provocarea noastra a fost crearea unei strategii care sa permita
alocarea eficienta a bugetelor catre rețelele Google, menținerea tintei de performanta prin gestionarea bugetelor si gasirea unei solutii eficiente pentru promovarea campaniilor prin serviciile Google Ads.
ABORDARE
Strategia noastra a fost integrarea campaniilor de Search cu cele de
Perfomance Max, precum si structurarea grupurilor de anunturi pentru fiecare
serviciu promovat. Scopul a fost de a ramane cu ofertele promovate in mintea potentialilor clienti, reusind astfel să atingem, sa mentinem si chiar sa depasim tinta de performanta.
REZULTATE
Am obtinut 457 de conversii (formulare completate si apeluri din anunturi) cu un cost de 39 lei pe conversie intr-o perioada de 6 luni. De asemenea, am reusit sa ajungem la peste 1,8 milioane de afisari, din care am avut 51.000 de interactiuni.
Rezultate
INTERACTIUNI
51K
COST / CONVERSION
39 RON
CONVERSIONS
457
Principalele obiective de marketing
> Minimum cost per conversie
> Imbunatatirea ratei de conversie
Strategia PPC a avut la baza
> Campanii Search & Performance Max
Lead Generation