auto schunn romania - studiu de caz re7consulting.jpg
Alternative Text

[Studiu de Caz] AutoSchunn – Google Ads

Cum am obtinut 457 de conversii cu un cost de 39 de lei


blank

PROVOCARE

Provocarea noastra a fost crearea unei strategii care sa permita
alocarea eficienta a bugetelor catre rețelele Google, menținerea tintei de performanta prin gestionarea bugetelor si gasirea unei solutii eficiente pentru promovarea campaniilor prin serviciile Google Ads.

blank

ABORDARE

Strategia noastra a fost integrarea campaniilor de Search cu cele de
Perfomance Max, precum si structurarea grupurilor de anunturi pentru fiecare
serviciu promovat. Scopul a fost de a ramane cu ofertele promovate in mintea potentialilor clienti, reusind astfel să atingem, sa mentinem si chiar sa depasim tinta de performanta.

viziunea re7consulting

REZULTATE

Am obtinut 457 de conversii (formulare completate si apeluri din anunturi) cu un cost de 39 lei pe conversie intr-o perioada de 6 luni. De asemenea, am reusit sa ajungem la peste 1,8 milioane de afisari, din care am avut 51.000 de interactiuni.

Rezultate

cursuri de marketing - vanzari - PR - HR

INTERACTIUNI

51K

COST / CONVERSION

39 RON

CONVERSIONS

457

Principalele obiective de marketing

> Minimum cost per conversie

> Imbunatatirea ratei de conversie

Strategia PPC a avut la baza

> Campanii Search & Performance Max

Lead Generation

Agentie servicii Google Ads - re7consulting

Studii de caz
Icon Certifications Certificari