abb
Alternative Text

[Studiu de Caz] ABB – Meta Ads

Cum am crescut numarul de aprecieri al paginii intr-un an de colaborare cu 39,17% prin Meta Ads


blank

PROVOCARE

Cea mai mare provocare in crearea strategiei de marketing a fost crearea unor audiente relevante. Nisa partenerului nostru, ABB, este destul de restransa, nu toti oamenii fiind de interes pentru proiectele si evenimentele lor.

blank

ABORDARE

Strategia a avut la baza un funnel creat pe diferite obiective si testarea unor audiente diferite pentru a stabili daca investitia bugetului in campanii este eficient si daca poate fi optimizat. Campaniile au fost de Engagement pentru a creste numarul de aprecieri si vizionari ale postarilor lunare. De asemenea, am avut si campanii de Page Likes pentru a creste numarul de aprecieri ale paginii.
Monitorizarea zilnica a campaniilor si relatia stransa cu partenerul nostru ne-a ajutat sa intelegem daca rezultatele aduse erau si cele asteptate. Raportarea saptamanala ne-a oferit informatii despre performanta campaniilor si acest motiv sta la baza campaniilor de succes.

viziunea re7consulting

REZULTATE

Bugetul lunar si numarul rezultatelor obtinute s-au mentinut constant. Intr-o perioada de un an, am ajuns la peste 114.000 de persoane si am generat peste 42.000 de interactiuni cu postarile si 1.476 de Page Likes.

Rezultate

cursuri de marketing - vanzari - PR - HR

REACH

114K

INTERACTIUNI

42K

PAGE LIKES

1,4K

Principalele obiective de marketing

> Crestere vizibilitate

> Crestere aprecieri pagina

Strategia PPC a avut la baza

> Targetare geolocatie

> Testarea audientelor

> Promovarea anumitor produse

> Testarea diferitelor vizualuri

Alte obiective folosite

> Engagement, Page Likes

Page Likes

servicii promovare facebook ads - re7consulting

Studii de caz
Icon Certifications Certificari