Cum am crescut numarul de aprecieri al paginii intr-un an de colaborare cu 39,17% prin Meta Ads
PROVOCARE
Cea mai mare provocare in crearea strategiei de marketing a fost crearea unor audiente relevante. Nisa partenerului nostru, ABB, este destul de restransa, nu toti oamenii fiind de interes pentru proiectele si evenimentele lor.
ABORDARE
Strategia a avut la baza un funnel creat pe diferite obiective si testarea unor audiente diferite pentru a stabili daca investitia bugetului in campanii este eficient si daca poate fi optimizat. Campaniile au fost de Engagement pentru a creste numarul de aprecieri si vizionari ale postarilor lunare. De asemenea, am avut si campanii de Page Likes pentru a creste numarul de aprecieri ale paginii.
Monitorizarea zilnica a campaniilor si relatia stransa cu partenerul nostru ne-a ajutat sa intelegem daca rezultatele aduse erau si cele asteptate. Raportarea saptamanala ne-a oferit informatii despre performanta campaniilor si acest motiv sta la baza campaniilor de succes.
REZULTATE
Bugetul lunar si numarul rezultatelor obtinute s-au mentinut constant. Intr-o perioada de un an, am ajuns la peste 114.000 de persoane si am generat peste 42.000 de interactiuni cu postarile si 1.476 de Page Likes.
Rezultate
REACH
114K
INTERACTIUNI
42K
PAGE LIKES
1,4K
Principalele obiective de marketing
> Crestere vizibilitate
> Crestere aprecieri pagina
Strategia PPC a avut la baza
> Targetare geolocatie
> Testarea audientelor
> Promovarea anumitor produse
> Testarea diferitelor vizualuri
Alte obiective folosite
> Engagement, Page Likes
Page Likes