re7consulting - client prima residence
Alternative Text

[Studiu de Caz] Prima Residence Oradea

OBIECTIVE VIZATE: Lead generation si cresterea vizibilitatii brandului in ecosistemul digital


Prima Residence este cel mai mare dezvoltator imobiliar din Oradea, cu o istorie de referinta in domeniul constructiilor civile si urbane si, nu in ultimul rand, pe piata rezidentiala.

Compania poartă amprenta spiritului european și acest lucru se datorează în special parteneriatului româno-german care susține această abordare pentru construcțiile în stil german.

OBIECTIVE

Principalele obiective incluse de partenerul nostru au fost acelea de a obine o vizibilitate cat mai ampla in mediul online si de a-i genera clienti potentiali pregatiti sa achizitioneze un apartament.

Concret. obiectivele vizate au fost:

  • Cresterea vizibilitatii brandului
  • Minim 10 lead-uri calificate pe luna, care sa programeze o vizionare de apartament

PROVOCARI

Provocarile pe care le-am intampinat in prima faza au fost:

  • Crearea unui mix de marketing eficient pe un cadru propice pentru a testa cele mai bune campanii pe cele doua obiective
  • Crearea profilului demografic si psihografic al clientului ideal
  • Planificarea necesarului creativ, redactarea mesajelor de vanzare si crearea unor vizualuri de inalta calitate grafica pentru campaniile PPC

STRATEGIA DE MARKETING

Abordarea strategica a urmat doua directii:

  • Prima directie a vizat maximizarea nivelului de expunere al brandului in social media, impreuna cu avantajele unice pe care apartamentele Prima Residence Oradea le ofereau, urmand, ulterior, sa derulam o campanie de retargeting pe audienta expusa reclame.
  • A doua directie a vizat implementarea unei campanii cu obiectiv de Lead Generation (cu conversie in site) pentru a testa interesul direct al audientei in achizitia unui apartament intr-unul dintre complexurile rezidentiale Prima. Si in acest caz, urma sa derulam o campanie de retargeting in randul audientei care a interactionat intr-un mod sau altul cu reclamele

In urma analizei realizate in randul audientei am stabilit faptul ca strategia de marketing se va derula preponderent Business to Customer, de aceea am hotarat ca platformele Facebook si Instagram vor reprezenta principalele canale de marketing pe care le vom aborda, urmand ca audienta sa fie directionata catre site-ul clientului.

SETUP

Primul pas in implementarea planului de marketing a fost optimizarea conturilor de Facebook si Instagram pentru a le alinia cu obictivele de marketing. In acest sens, am:

  • Am restructurat informatiile si zonele de Apel la Actiune existente pe cele doua conturi pentru a maximiza contactul potentialilor clienti cu reprezentantii Prima Residence.
  • Am optimizat expunerea vizuala a brandului pe cele doua conturi pentru a creste gradul de incredere al potentialilor clienti si a conferi o aura Premium, in acord cu principalele avantaje atasate apartamentelor aflate la vanzare.

Al doilea pas a fost acela de a configura plarformele de administrate a reclamelor si de a instala codurile de urmarire. In acest sens, activitatea a vizat:

  • Optimizarea contului de Business Manager – responsabil pentru administrarea campaniei pe platformele Facebook si Instagram
  • Optimizarea contului de Google Analytics – responsabil cu administratea volumul de trafic, a specificului audientei si a comportamentului vizitatorilor pe site.
  • Instalarea Pixelului Facebook – responsabil cu urmarirea per cross-platform a potentialilor clienti, setarea conversiilor personalizate si agregarea datelor obtinute din campanie cu scopul implementarii campaniei de retargeting

PLANUL DE MARKETING

Plecand de la strategia stabilita, planul de marketing s-a concretizat in setarea a doua campanii distincte care urmau sa se deruleze in paralel, atat pe Facebook, cat si pe Instagram.

BUGET: 750 Euro

Campania de Brand Awareness – cu obiectivul principal de a creste gradul de constientizare a marcii.

Audienta:

  • Broad
  • Local (Municipiul Oradea si zonele limitrofe)
  • Barbati si Femei
  • Varsta 26 – 45 ani

Tip de continut:

  • Foto
  • Video

KPI’s:

  • Reach
  • Impresii
  • Frecventa

Campania de Lead Generation – cu obiectivul de a creste volumul de trafic pe site.

Audienta:

  • Restransa
  • Local (Oradea si zonele limitrofe)
  • Barbati si Femei
  • Varsta: 26 – 45 ani
  • Interese: relevante pentru obiectivul campaniei

Tipuri de continut:

  • Foto

KPI’s:

  • Interactiuni
  • Clicks
  • Leads

Exemple de reclame:

REZULTATE

IMPRESII

436.346

FRECVENTA

11.52

INTERACTIUNI

6.981

CLICKS

20.436

LEAD-URI

422

COST PER LEAD

7.40 lei