OBIECTIVE VIZATE: Lead generation si cresterea vizibilitatii brandului in ecosistemul digital
Prima Residence este cel mai mare dezvoltator imobiliar din Oradea, cu o istorie de referinta in domeniul constructiilor civile si urbane si, nu in ultimul rand, pe piata rezidentiala.
Compania poartă amprenta spiritului european și acest lucru se datorează în special parteneriatului româno-german care susține această abordare pentru construcțiile în stil german.
OBIECTIVE
Principalele obiective incluse de partenerul nostru au fost acelea de a obine o vizibilitate cat mai ampla in mediul online si de a-i genera clienti potentiali pregatiti sa achizitioneze un apartament.
Concret. obiectivele vizate au fost:
- Cresterea vizibilitatii brandului
- Minim 10 lead-uri calificate pe luna, care sa programeze o vizionare de apartament
PROVOCARI
Provocarile pe care le-am intampinat in prima faza au fost:
- Crearea unui mix de marketing eficient pe un cadru propice pentru a testa cele mai bune campanii pe cele doua obiective
- Crearea profilului demografic si psihografic al clientului ideal
- Planificarea necesarului creativ, redactarea mesajelor de vanzare si crearea unor vizualuri de inalta calitate grafica pentru campaniile PPC
STRATEGIA DE MARKETING
Abordarea strategica a urmat doua directii:
- Prima directie a vizat maximizarea nivelului de expunere al brandului in social media, impreuna cu avantajele unice pe care apartamentele Prima Residence Oradea le ofereau, urmand, ulterior, sa derulam o campanie de retargeting pe audienta expusa reclame.
- A doua directie a vizat implementarea unei campanii cu obiectiv de Lead Generation (cu conversie in site) pentru a testa interesul direct al audientei in achizitia unui apartament intr-unul dintre complexurile rezidentiale Prima. Si in acest caz, urma sa derulam o campanie de retargeting in randul audientei care a interactionat intr-un mod sau altul cu reclamele
In urma analizei realizate in randul audientei am stabilit faptul ca strategia de marketing se va derula preponderent Business to Customer, de aceea am hotarat ca platformele Facebook si Instagram vor reprezenta principalele canale de marketing pe care le vom aborda, urmand ca audienta sa fie directionata catre site-ul clientului.
SETUP
Primul pas in implementarea planului de marketing a fost optimizarea conturilor de Facebook si Instagram pentru a le alinia cu obictivele de marketing. In acest sens, am:
- Am restructurat informatiile si zonele de Apel la Actiune existente pe cele doua conturi pentru a maximiza contactul potentialilor clienti cu reprezentantii Prima Residence.
- Am optimizat expunerea vizuala a brandului pe cele doua conturi pentru a creste gradul de incredere al potentialilor clienti si a conferi o aura Premium, in acord cu principalele avantaje atasate apartamentelor aflate la vanzare.
Al doilea pas a fost acela de a configura plarformele de administrate a reclamelor si de a instala codurile de urmarire. In acest sens, activitatea a vizat:
- Optimizarea contului de Business Manager – responsabil pentru administrarea campaniei pe platformele Facebook si Instagram
- Optimizarea contului de Google Analytics – responsabil cu administratea volumul de trafic, a specificului audientei si a comportamentului vizitatorilor pe site.
- Instalarea Pixelului Facebook – responsabil cu urmarirea per cross-platform a potentialilor clienti, setarea conversiilor personalizate si agregarea datelor obtinute din campanie cu scopul implementarii campaniei de retargeting
PLANUL DE MARKETING
Plecand de la strategia stabilita, planul de marketing s-a concretizat in setarea a doua campanii distincte care urmau sa se deruleze in paralel, atat pe Facebook, cat si pe Instagram.
BUGET: 750 Euro
Campania de Brand Awareness – cu obiectivul principal de a creste gradul de constientizare a marcii.
Audienta:
- Broad
- Local (Municipiul Oradea si zonele limitrofe)
- Barbati si Femei
- Varsta 26 – 45 ani
Tip de continut:
- Foto
- Video
KPI’s:
- Reach
- Impresii
- Frecventa
Campania de Lead Generation – cu obiectivul de a creste volumul de trafic pe site.
Audienta:
- Restransa
- Local (Oradea si zonele limitrofe)
- Barbati si Femei
- Varsta: 26 – 45 ani
- Interese: relevante pentru obiectivul campaniei
Tipuri de continut:
- Foto
KPI’s:
- Interactiuni
- Clicks
- Leads
Exemple de reclame:
REZULTATE
IMPRESII
436.346
FRECVENTA
11.52
INTERACTIUNI
6.981
CLICKS
20.436
LEAD-URI
422
COST PER LEAD
7.40 lei