Cum te ajuta promovarea online Trucuri si avantaje ale promovarii online.
Alternative Text

Cum te ajuta promovarea online? Trucuri si avantaje ale promovarii online

In mediul online, lucrurile evolueaza rapid. In prezent, daca ai o afacere pe care incerci sa o promovezi in online, nu mai este vorba doar despre “generarea de trafic”, ci despre generarea de trafic targetat si relevant.

De aceea, este prudent pentru orice afacere sa faca un pas inapoi si sa reflecteze asupra factorilor cruciali care au jucat un rol important in succesul campaniilor de marketing online din trecut.

Acum, mai mult ca niciodata, este important ca o afacere care se promoveaza online sa fie capabila sa mentina pe termen lung impulsul initial si sa-si dezvolte strategiile digitale in permanenta.

Marketingul digital a devenit un element esential in promovarea online a unei firme, indiferent ca vorbim despre un site de prezentare sau un magazin online.

Insa, cand vine vorba de cresterea vizibilitatii brandului si de localizarea strategiilor potrivite de targetare a audientei si de urmarirea rentabilitatii investitiei in marketingul online, multe afaceri mici au dificultati semnificative.

Acesta este si unul dintre motivele pentru care foarte multe afaceri la inceput de drum aleg sa apeleze la servicii de marketing digital oferite de o agentie care are o echipa specializata in gestionarea zilnica a tuturor activitatilor necesare.

Acestea fiind spuse, hai sa vedem ce optiuni de targetare a audientelor ai in promovarea online:

  • Poti targeta oamenii care au cumparat deja de pe site-ul afacerii tale sau care cel putin stiu de afacerea ta.
  • Poti targeta oamenii care cauta tipul de produs sau serviciu pe care afacerea ta il ofera.
  • Sau poti alege sa targetezi oamenii care si-ar dori produsul sau serviciul pe care il oferi, daca ar stii de existenta acestuia pe piata.

In continuarea acestui articol, iti voi prezenta 4 avantaje ale promovarii online pentru firma ta, dar si 4 trucuri de promovare online care te pot ajuta sa-ti cresti veniturile.

4 avantaje ale promovarii online

  1. Cresterea metricii de brand awareness

Pentru a avea puterea de a converti potentialii clienti ai nevoie de un aspect profesional, usor de retinut si de recunoscut. In acest sens, o identitate vizuala exclusivista te va ajuta sa atragi mai usor atentia potentialilor clienti.

De asemenea, emotia pe care brandul afacerii tale o provoaca potentialilor clienti va reflecta si relatia creata in timp cu audienta targetata.

O afacere care-si propune sa obtina rezultate serioase atunci cand se promoveaza online are nevoie de un nume atractiv si usor de inteles, de un logo profesional si de o estetica care sa atraga.

Observi, asadar, ca promovarea online a afacerii tale nu inseamna ca ai nevoie doar de anumite strategii de marketing online sau de cateva campanii bune de Google / Facebook Ads.

2. Intelegerea potentialilor clienti

Intelegerea personalitatii clientilor afacerii tale este esentiala pentru a avea succes in online.

Construirea unei reprezentari a potentialilor clienti (buyer persona) te va ajuta sa identifici piete potentiale noi si iti va oferi o idee clara asupra zonelor in care sa-ti concentrezi eforturile in business.

Daca iti vei intelege potentialii clienti, vei reusi sa le oferi ceea ce isi doresc, iar agentia de marketing online cu care vei lucra va reusi sa te ajute sa-ti imbunatatesti semnificativ rezultatele obtinute din online.

3. Analiza site-ului cu instrumente specializate.

Aici cel mai probabil vei avea nevoie de ajutorul unei agentii care are acces deja la instrumentele respective. De ce?

Daca vei alege sa faci singur aceasta analiza, nu vei sti ce sa analizezi, nu vei intelege instrumentele respective si va trebui sa aloci un buget semnificativ de mare pentru a achizitiona accesul la toate instrumentele de care dispune o agentie.

Insa, de ce ai nevoie de aceste analize ale site-ului? Cu ce te ajuta?

Analiza site-ului te va ajuta sa urmaresti rentabilitatea investitiei, sa elimini presupunerile si sa monitorizezi conversiile site-ului, printre multe altele.

De asemenea, aceste analize te pot ajuta sa iti intelegi mai bine potentialii clienti si sa maximizezi reach-ul afacerii tale in online.

De exemplu, o analiza detaliata a cuvintelor cheie te poate ajuta sa descoperi o lista de cuvinte cheie pe care site-ul afacerii tale nu este afisat in topul rezultatelor organice sau chiar sa descoperi trenduri si directii noi pe domeniul tau de activitate.

Aceste lucruri te pot ajuta ca pe termen lung sa atragi si mai multi clienti pe site si sa generezi mai multe vanzari prin intermediul rezultatelor organice din Google.

4. Realizarea de articole de blog interactive si optimizate

Continutul postat pe blogul afacerii tale reprezinta un aspect vital pentru optimizarea site-ului pentru Google.

Utilizarea corecta a cuvintelor cheie si a unui mix eficient intre strategia de Content Marketing si strategia de SEO te vor ajuta la imbunatatirea pozitiilor ocupate de site-ul firmei in Google.

De asemenea, distribuirea continutului respectiv pe platformele de socializare precum: Facebook si Instagram iti poate stimula strategia de promovare online si astfel afacerea ta va ajunge la mai multi potentiali clienti.

4 trucuri de promovare online care te pot ajuta sa-ti cresti veniturile

  • Promotii de tipul – Cumpara si Incearca:

Acest tip de promotii – “cumpara si incearca” ofera clientilor posibilitatea de a cumpara produsele si apoi de a le testa acasa pentru o perioada de timp, fara nicio obligatie.

Daca nu sunt multumiti de produs, clientii il pot returna si pot solicita rambursarea sumei platite, insa rambursarea va fi realizata doar dupa ce solicitarea este procesata si produsul returnat, clientul urmand sa primeasca o rambursare totala.

De ce ar trebui sa implementezi acest truc?

Vei elimina riscul din procesul de luare a deciziei si de-a lungul timpului s-a dovedit ca acest truct stimuleaza vanzarile online si creste veniturile cu pana la 10%.

  • Promotii cashback (rambursari in numerar):

Rambursarile in numerar sunt mici comisioane pe care le oferi clientilor care detin un card personalizat al afacerii tale.

Aceste rambursari pot fi utilizate si in colaborare cu alte site-uri care sa-ti promoveze firma online, urmand ca tu sa platesti un comision pentru fiecare client platitor pe site-ul tau.

  • Promotii de tip – Bundle:

Poti realiza diferite pachete promotionale cu produsele comercializate pe care sa le integrezi in cadrul unor promotii speciale promovate online.

Succesul acestor bundle-uri sta in a oferi clientilor ceva special, de neuitat si poti plusa cu un cod de discount (%) pentru urmatoarea comanda realizata pe site-ul afacerii tale.

Astfel le vei oferi un motiv sa revina pe site si sa plaseze o alta comanda dupa terminarea promotiei de tip Bundle.

  • Promotii sub forma de concursuri:

Persoanele care participa la concurs sunt intr-o oarecare masura interesate de produsul tau sau se poate alege organizarea unui concurs doar pentru clientii care au achizitionat deja prin participarea acestora, pe baza bonului.

Daca inca esti confuz cu privire la informatiile expuse pana acum in acest articol, contacteaza-ne acum si iti vom oferi toate detaliile de care ai nevoie.

Aboneaza-te la newsletter