agentie de inbound marketing
Alternative Text

Inbound Marketing: Ce este si ce beneficii iti ofera?

■ Inbound Marketing este o abordare a marketingului online si se concentreaza pe atragerea naturala a noilor clienti.

■ O agentie de Inbound Marketing este specializata in dezvoltarea si implementarea acestor strategii.

■ Ignorand nevoile si interesele potentialilor clienti, riscati sa ii pierdeti in favoarea concurentei, care le acorda mai multa atentie.

Inbound Marketing-ul este o metoda excelenta de promovare. Insa, daca nu l-ai incercat, s-ar putea sa para descurajant pentru inceput, mai ales daca te bazezi deja pe forme de marketing mai traditionale, cum ar fi: reclame TV si radio, panouri publicitare sau campanii platite prin Facebook Ads / Google Ads.

Ce inseamna Inbound Marketing?

Inbound Marketing – o strategie de marketing online care se bazeaza pe atragerea de clienti noi, fara a promova fortat produsele sau serviciile companiei catre acestia.

Definitie Inbound Marketing (conform HubSpot):

“Inbound marketing is a business methodology that attracts customers by creating valuable content and experiences tailored to them.”

Abonarea la newsletterul re7consulting presupune acceptul tau implicit pentru ca agentia re7consulting sa colecteze si sa utilizeze adresa ta de email pentru a-ti trimite periodic emailuri exclusiv cu caracter informativ si educational.

Metodologia de Inbound Marketing afirma ca o afacere poate fi dezvoltata mai bine si mai rapid prin informarea, educarea si incantarea potentialilor clienti cu continut informational si cu servicii utile.

Continutul atrage potentialii clienti pe site-ul afacerii, iar serviciile sau produsele sunt cele care-i conving sa revina pentru a afla mai multe pana cand acestia sunt gata sa cumpere de la respectiva afacere.

Inbound Marketing – un concept important, cu multe fatete si tactici care il fac util si relevant pentru afacerile din era digitala.

De asemenea, implementarea unei campanii de Inbound Marketing presupune o schimbare importanta fata de lucrurile cu care majoritatea companiilor sunt obisnuite, ceea ce face dificila pentru multe companii o implementare pe cont propriu.

Aici poate interveni cu usurinta o agentie de Inbound Marketing care sa-ti ofere toate serviciile care te pot ajuta sa:

  • atragi atentia potentialilor clienti,
  • sa-i convertesti in vizitatori pe site,
  • sa-i convingi sa converteasca in lead-uri si ulterior in clienti ai afacerii tale.

Ce este o Agentie de Inbound Marketing?

O agentie de Inbound Marketing este o firma a carei expertiza speciala consta in implementarea strategiilor de promovare online specifice acestui tip de serviciu.

Serviciile de Inbound Marketing oferite de o agentie sunt axate pe o crestestere inteligenta si masurabila prin realizarea unui parteneriat cu clientii pentru implementarea unei campanii care sa atraga si sa converteasca potentialii clienti.

Serviciile oferite de Agentia re7consulting:

  1. Te ajutam sa atragi vizitatori pe site prin: Content Marketing, Blogging, SEO, Social Media si campanii PPC.
  2. Te ajutam sa generezi leaduri prin: eBook-uri, ghiduri, landing page-uri, formulare & CTA-uri.
  3. Te ajutam sa convertesti leadurile in clienti prin: email marketing, SEO si alte strategii.

Specialistii agentie re7consulting au la baza un proces strategic prin intermediul caruia acestia reusesc sa maximizeze rezultatele obtinute, indiferent de client.

Procesul nostru pune clientii afacerii tale in centrul atentiei si se bazeaza pe trei etape specifice, cu strategii de Inbound Marketing care sprijina fiecare etapa:

  • Atrage atentia potentialilor clienti:

Vrei leaduri calificate, nu? Te ajutam sa le obtii. Scopul nostru este acela de a atrage cat mai multi vitatori targetati pe site-ul afacerii pentru a le prezenta produsul sau serviciul oferit si pentru a le raspunde la orice intrebari pe care le pot avea despre acesta.

  • Interactionam cu potentialii clienti:

Am atras vizitatorii doriti pe site. Acum trebuie sa interactionam cu ei. Etapa de interactiune (implicare) se refera la conectarea cu vizitatorii intr-un mod specific, personalizat si care le ofera cea mai buna experienta posibila.

  • Incantarea si convertirea:

Te ajutam sa inchei afacerea prin convertirea potentialilor clienti si apoi in promotori ai afacerii tale.

Cum este structurata o campanie de Inbound Marketing?

Daca doresti sa implementezi singur prima campanie de Inbound Marketing pentru afacerea ta, dar nu stii de unde sa incepi, am trasat 4 pasi care te pot ajuta sa-ti structurezi si sa planifici toate elementele importante ale oricarei campanii de Inbound Marketing.

De retinut faptul ca, acesti pasi trebuie sa fie personalizati pentru afacerea ta pe baza buyer persona si pe baza obiectivelor de business.

De asemenea, tine cont si de faptul ca fiecare agentie de Inbound Marketing va lua anumite decizii cu privire la continutul pe care il va realiza in campania de promovare. Insa, principiile raman aceleasi:

  1. Se realizeaza o bucata de continut (ghiduri, materiale video sau audio, eBook-uri, etc.) care va ajuta potentialii clienti. Acest continut este aliniat la obiectivele de marketing si de business.
  2. Se pozitioneaza acest continut in spatele unui Landing Page inchis, ceea ce inseamna ca, pentru a-l accesa, potentialii clienti trebuie sa-si introduca informatiile de contact intr-un formular de captare a lead-urilor. Astfel se realizeaza un avantaj bidirectional: potentialii clienti descarca o resursa utila si afacerea ta isi construieste o baza de date.
  3. Dupa completarea formularului pentru generarea de lead-uri, potentialii clienti vor fi redirectionati catre o pagina de „multumire” de unde vor putea descarca, accesa sau vizualiza materialul. La scurt timp, acestia vor primi un email de follow-up pentru a le multumi din nou si pentru a le oferi o alta resursa utila pentru ei. Acest lucru va contribui la avansarea acestora in ciclul de cumparare si incurajandu-i sa devina clienti
  4. Pentru a genera trafic pe landing page, acesta va fi promovat pe toate canalele prin intermediul carora putem ajunge la potentialii clienti: Social Media, email, articole pe blog, chiar si Google / Facebook sau LinkedIn Ads.

Acestea fiind spuse, este important sa intelegem faptul ca lumea se schimba si oamenii se asteapta ca brandurile sa-i inteleaga si sa nu-i forteze in realizarea unei achizitii. Daca nu iei in considerare interesele, problemele si dorintele potentialilor clienti, atunci acestia vor merge in alta parte la cineva care-i asculta.

Hai sa discutam despre cum iti putem ajuta afacerea sa tina cont de ce-si doresc potentialii clienti si sa-ti aratam cum putem sa te ajutam sa-ti dezvolti afacerea cu ajutorul serviciilor noastre.

Aboneaza-te la newsletter

    Articole recomandate

    Studii de caz
    Icon Certifications Certificari