In episodul de astazi vom intra in fundamentele marketingului prin continut, un serviciu de marketing complex, despre care Seth Godin a spus la un moment dat ca “este singurul marketing ramas”.
Exista aproximativ 5 miliarde de utilizatori activi ai internetului si tot atat de multi utilizatori de retele sociale in intreaga lume (4,7 miliarde). Aceste cifre reprezinta o oportunitate foarte mare pentru orice companie pentru a interactiona cu noi segmente de piata si pentru a aborda un public mult mai dezvoltat. O strategie de content marketing bine realizata poate sa fie una din cele mai eficiente metode de brand awareness si de atragere a clientilor.
Mai precis, astazi vom discuta despre:
- Ce este Content Marketingul?
- Care sunt avantajele acestui serviciu?
- Ce obiective poti atinge prin intermediul marketingului prin continut
Daca vrei sa aprofundezi subiectul propus in acest episod, ti-am pregatit un ghid complet despre ce inseamna marketing prin continut, cu exemple clare si cateva template-uri utile pe care le poti descarca in mod GRATUIT!
Desigur, ne poti asculta si pe: