Afacerile de astazi trebuie sa tina pasul intr-o lume de mare viteza, iar evolutia constanta a noilor tehnologii garanteaza ca nu vom incetini in curand.
Consumatorii primesc informatii de la tot mai multe canale si afaceri in fiecare zi, ceea ce face cruciala acapararea din timp a pietelor tinta, pentru a ramane inainte concurentilor.
Acest lucru face ca marketingul online sa fie cheia succesului unei afaceri, iar epartamentele interne de marketing online au multe de jonglat: dezvoltarea si raportarea unui plan de marketing online, crearea si distribuirea continutului, comunicatiile interne si externe, gestionara activitatilor online si a platformelor de Social Media, pe langa multe altele.
De aceea, nu este deloc surprizator faptul ca o echipa interna nu poate face intotdeauna totul.
Solutia?
Externalizarea marketingului online catre o agentie de marketing online dedicata.
Conceptul este departe de a fi nou. Afacerile au externalizat de mult timp functii creative, cum ar fi campaniile de publicitate, dar a sosit timpul pentru a lua in considerare externalizarea tuturor operatiunilor de marketing online.
De multe ori, acest lucru va ajuta afacerea sa economiseasca bani si sa-si imbunatateasca calitatea prezentei online.
Marketingul externalizat s-a dovedit eficient de multe ori pana in prezent si va ramane profitabil pe termen lung pentru afaceri.
De ce?
Companiile sunt obligate sa gaseasca constant noi modalitati de a domina piata, iar cifrele demonstreaza ca externalizarea inteligenta este o strategie buna pentru a-ti ajuta afacerea sa-si asigure locul in top 10%.
Atunci cand iei in considerare un departament de marketing online externalizat, urmatoarele aspecte sunt esentiale.
- Experienta firmei de marketing externalizat:
Marketingul online eficient necesita o gama larga de expertiza. Echipa ideala de marketing online include:
- strategi
- analisti
- manageri de brand
- specialisti in comunicare
- organizatori de evenimente
- specialisti SEO
- specialisti in automatizarea marketingului online
- redactori
- oameni creativi – si lista poate continua.
Angajarea unei echipe suficient de mari pentru a acoperi toate aspectele mentionate anterior nu este adesea fezabila si este costisitoare.
Avand in vedere schimbarile rapide de tehnologie din era noastra, chiar si cea mai buna echipa interna poate ramane in urma pe masura ce devin necesare noi domenii de expertiza.
Gasirea si mentinerea unui personal de marketing online intern cu expertiza potrivita la un cost corect este foarte dificila.
- Flexibilitate:
Piata se schimba in mod constant si nicio afacere nu-si doreste sa fie lasata in urma.
Companiile au nevoie de mobilitate strategica si organizationala pentru a putea schimba constant viteza, iar externalizarea marketingului online ofera acces la o echipa pregatita si specializata in mod instantaneu, disponibila ori de cate ori este nevoie de o schimbare a strategiei de marketing online.
De asemenea, marketingul externalizat permite companiilor sa exploreze noi abordari, fara un angajament pe termen lung.
- Economie:
Platile fixe ale externalizarii pot parea mai scumpe la inceput, dar banii economisiti pe termen mediu si lung sunt aproape intotdeauna mai multi.
Construirea unui departament intern modest de marketing online reprezinta o investitie semnificativa pentru orice afacere.
Externalizarea nevoilor de marketing online ale afacerii este solutia de care ai nevoie.
Sky is the limit cu o firma de marketing externalizat:
Strategia de marketing online a unei afaceri poate fi limitata de nivelul de expertiza al propriei echipe de marketing.
Folosind o echipa de marketing externalizata, cerul este limita.
Prin externalizarea serviciilor de marketing online, poti fi sigur ca profiti de cele mai eficiente strategii de marketing.
Insa, solutiile de externalizare a marketingului online nu sunt intotdeauna eficiente pentru toate afacerile la acelasi nivel.
Daca nu doresti sa externalizezi intreg departamentul de marketing online catre o agentie digitala, dar exista zone unde echipa interna ar putea avea nevoie de asistenta sau consultanta, nu ar strica sa iei in calcul posibilitatea externalizarii.
Indiferent ca doresti sa dezvolti o strategie, sa lansezi campanii de marketing digital sau sa implementezi alte tactici pe canalele de marketing, o echipa externalizata poate fi sprijinul de care are nevoie echipa interna de marketing online.
O agentie de marketing digital te poate ajuta si daca nu ai deja o echipa interna in firma, dar si daca echipa interna actuala are nevoie de perspective noi.