advertoriale seo - ajuta sa publici articole platite pentru seo
Alternative Text

Advertoriale SEO: ajuta sa publici articole platite pentru SEO?

Unul dintre elementele importante intr-o strategie de SEO pentru a obtine rezultate este link building-ul. Construirea unui profil de backlink-uri este, e altfel, principalul motiv pentru care specialistii SEO opteaza pentur publicarea de advertoriale SEO.

Insa, construirea acestui profil de backlink-uri calitative nu este un proces atat de usor pe cat ar crede unii.

In acest articol iti vom explica cum stau lucrurile, ce sunt advertorialele, ce inseamna native advertising si multe alte lucruri care te pot ajuta sa-ti construiesti singur un profil eficient de backlink-uri.

1. Ce sunt articolele de tip advertoriale SEO?

Indiferent de dimensiunea afacerii, un plan de promovare SEO foarte bine pus la punct este cheia succesului in online.

Acum, pe de-o parte…

Un advertorial SEO este un articol publicat online cu scopul de atrage backlink-uri de calitate catre site-ul promovat.

Iar pe de alta parte…

Sitagma “advertoriale SEO” este utilizata pentru a descrie publicarea online de articole platite pe bloguri si site-uri relevante din punct de vedere SEO.

Publicarea de articole platite (advertoriale) te ajuta sa oferi continut util educativ, sub diverse forme – opinii, interviuri, comunicat de presa, etc. – catre potentialii clienti ai unui produs sau serviciu.

Advertorialele sunt considerate ca fiind “Paid Media” (spatiul publicitar costa).

De ce sa apelezi la acest tip de promovare pe bloguri si site-uri?

Potentialii clienti ai unei afaceri pot fi convertiti in clienti in mod direct prin aceste articole si in mod indirect prin impactul pe care acestea il au asupra site-ului.

Practic, intr-un astfel de advertorial, o afacere isi poate prezenta produsele sau serviciile intr-un mod creativ catre potentialii clienti si obtine backlink-uri de calitate pe cuvinte cheie relevante, de la site-uri relevante (din acelasi domeniu de activitate si cu autoritate din punct de vedere SEO – DA, PA, CF, TF, etc.).

Utilizarea de articole platite (advertoriale SEO) in cadrul strategiei SEO este solutia ideala pentru a plasa site-ul unei afaceri printre primele rezultate organice din Google.

ce-sunt-advertoriale-SEO-Stoian-Ciprian-founder-owner-One-Media-X-Group

2. Care sunt obiectivele advertorialelor platite?

Pentru a obtine rezultate SEO de top, orice site are nevoie de un profil de backlink-uri.

Strategia cu pblicarea de advertoriale SEO reprezinta metoda cea mai eficienta si simpla de a obtine backlink-urile necesare pentru a creste autoritatea si credibilitatea unui site.

De asemenea, spre deosebire de orice alt tip de reclame de tip Paid Media, advertorialele pot fi citite de potentialii clienti oricand, acestea ramanand publicate pe site-uri pentru o perioada nedeterminata.

Marele avantaj al acestui tip de strategie de SEO este faptul ca platesti odata si beneficiezi de ROI permanent din partea articolelor platite, indiferent ca sunt advertoriale SEO pe bloguri sau in site-uri de stiri (presa online din Romania sau din spatiul international).

In 99% din cazuri, advertorialele SEO sunt utilizate pentru a sustine activitatile de marketing online ale unei companii.

Prin intermediul unor articole platite se poate face: lansarea unui produs sau serviciu, promova un eveniment online sau offline si chiar promovarea unei campanii de CSR.

Articolele platite sunt utile si pentru un Start Up prin evidentierea misiunii si diferentierea startup-ului fata de competitorii din piata.

Dupa cum poti vedea, advertorialele pot fi mult mai mult decat doar niste simple texte creative, aruncate pe cateva site-uri care nu au fost atent analizate.

3. In ce consta o campanie de Advertoriale SEO?

Atunci cand apelezi la servicii de optimizare SEO, va trebui sa te asiguri ca articolele platite sunt distribuite doar pe site-uri de calitate foarte buna, cu autoritate si trafic.

Agentia re7consulting colaboreaza in mod constant cu bloggeri, site-uri de stiri nationale si locale sau publicatii online de calitate pentru distribuirea de articole platite.

De asemenea, intr-o campanie SEO in care se pune accentul pe achizitionarea de advertoriale, va trebui sa te asiguri ca textele publicate sunt unice, de calitate si ofera potentialilor clienti informatii utile sau relevante despre produsul sau serviciul promovat.

Ai nevoie de o campanie de articole si advertoriale? Iti putem oferi un instrument de marketing care iti va aduce avantaje majore si incontestabile in fata competitiei.

Advertorialele SEO distribuite de agentia re7consulting se adreseaza unui public bine targetat, sunt distribuite pe site-urile potrivite, ofera informatii utile potentialilor clienti si-i conving pe acestia sa viziteze site-urile pe care le promovam.

Indiferent ca ai un site de prezentare sau un magazin online, fie ca esti un brand cunoscut sau unul recent lansat pe piata, echipa noastra te poate ajuta sa-ti duci afacerea in topul rezultatelor organice din Google prin publicarea de advertoriale SEO de calitate pe site-uri locale, site-uri de stiri si bloguri de nisa.

Oferim in mod constant servicii de redactare articole SEO, articole cu continut atent documentat si structurat conform nevoilor afacerilor promovate.

Vrei ca afacerea, produsul sau serviciul afacerii tale sa fie vizibil online?

Contacteaza-ne pentru implementarea unei campanii de advertoriale pe orice site local, publicatie online, portal sau blog din Romania si International.

Dar stai, asta nu este totul. Stii ce este native advertisingul si cum iti poate ajuta afacerea sa creasca?

4. Ce inseamna Native Advertising?

Native Advertising-ul este acel tip de promovare in cadrul caruia mesajul publicitar este livrat catre potentialii clienti intr-o forma contextuala (similara/nativa) cu restul continutului de pe site-ul pe care este publicat articolul publicitar.

In native advertising, accentul este pus pe context si coerenta intre mesajul publicitar si site-ul care livreaza continutul catre potentialii clienti.

Ok, toate bune si frumoase pana aici, dar suntem sigur ca deja te intrebi: “de ce sa lucrez cu voi?”. Uite cateva motive:

  • Suntem singura agentie de marketing online si SEO din Germania care activeaza pe piata din Romania.
  • Desi avem doar 5 ani pe piata din Romania, ne bazam pe o echipa cu experienta combinata de peste 12 ani in implementarea de servicii SEO, Content Writing si Copywriting.
  • Vei beneficia de cele mai eficiente servicii SEO de pe piata din Romania si de o echipa creativa.

Contacteaza-ne pentru a discuta despre cum te putem ajuta sa cresti.

Articol redactat de Stoian Ciprian, founder & owner One Media X Group, partener SEO al agentiei re7consulting Romania.


FAQ:

Ce sunt advertorialele?

Termenul de advertorial a fost format prin combinarea cuvintelor: advertisement + editorial content. Cu alte cuvinte, advertorialele sunt articole editoriale publicitare plasate contextual pe site-uri si bloguri relevante pentru audinenta si cuvintele cheie targetate in campania de SEO a unui site.

Care este diferenta intre un advertorial si alte tipuri de articole?

Termenul “articol” reprezinta un cuvant utilizat constant pentru a denumi orice tip de text prezentat intr-o publicatie, pe un site sau pe un blog. In aceasta categorie intra: stirile, postarile de pe bloguri, comunicatele de presa, editorialele sau advertorialele. Fiecare dintre acestea avand obiective diferite!

Care sunt beneficiile unui advertorial SEO?

Advertorialele pot creste vizibilitatea unui brand in mediul online, dar si credibilitatea acestuia. Ambele lucruri fiind realizate in acelasi timp cu cresterea pozitiilor ocupate in rezultatele organice din Google pe cuvintele cheie targetate in campania de SEO. De asemenea, un advertorial poate sa ofere potentialilor clienti acces la informatii pretioase si gratuite!

Aboneaza-te la newsletter