Cum am generat 100 vanzari intr-o luna cu ROAS 5 prin Facebook Ads
PROVOCARE
Cea mai mare provocare a fost vanzarea unor produse scumpe cu un buget cat mai mic cheltuit. Un alt aspect al colaborarii a fost faptul ca vanzarile din mediul online erau pe accesorii si mai putin pe produsul pe care doream sa il vindem.
ABORDARE
Strategia noastra a fost integrarea unui mix de obiective si crearea unor oferte dedicate pentru a putea redirectiona campaniile catre vanzarea produselor dorite.
De asemenea, am creat diferite funneluri pentru: a vinde biciclete pentru copii si pentru adulti, vanzarea produselor in stoc si promovarea ofertelor spot. Pe langa campaniile de conversii, am integram si campanii cu carusel. Campania de Catalog Sales a fost cea mai profitabila.
Ca plan de marketing, am creat audiente diferite pentru a crea o sursa de retargetare a celor interesati cu ofertele punctuale si am investit timp in crearea unor vizualuri unice pentru a atrage atentia potentialilor clienti.
REZULTATE
In prima luna de la colaborare am generat 102 de vanzari. Veniturile generate de strategia noastra au fost de 33.668 lei. Rata de interactiune a userilor este de 3,85%, campaniile au ajuns la 166.205 de utilizatori si au avut peste 500.000 de afisari.
Rezultate
VANZARI
120
ROAS
5,28
VALOAREA CONVERSIILOR
33.600 RON
Principalele obiective de marketing
> Generare de vanzari
Strategia PPC a avut la baza
> Targetare geolocatie
> Testarea audientelor
> Promovarea ofertelor
> Testarea diferitelor vizualuri
Alte obiective folosite
> Brand awareness, interactiuni, trafic
Lead Generation