Cum am generat 236 de vanzari in doar 3 luni
PROVOCARE
Cea mai mare provocare a fost natura domeniului de business si costul produselor promovate.
Fiind vorba despre vanzarea de porti si garduri de aluminiu in mediul online, strategia de marketing a fost bazata pe cuvinte cheie cat mai
relevante si promovarea catalogului de produse.
ABORDARE
Strategia noastra a fost sa cream campanii fara termen de finalizare, pentru a lasa algoritmul sa ruleze campaniile incontinuu, fara sa intervenim.
Am integrat mai multe tipuri de campanii din Google Ads: Search, Display, Shopping, Perfomance Max. Campaniile au avut obiectivul de a atrage noi
clienti si de a aduce noi vanzari.
Campaniile care au adus cele mai bune rezultate au fost cele de Performance Max, unde am obtinut 140 de vanzari, cu un cost de 71 lei per achizitie.
REZULTATE
Intr-o perioada de 3 luni de la colaborare am ajuns la peste 3.700.000 de afisari si am generat 236 de vanzari cu un cost mediu de 101 RON per
vanzare.
Rezultate
CONVERSII
236
AFISARI
3,7 M
COST VANZARE
101 RON
Principalele obiective de marketing
> Generare de Vanzari
> Imbunatatire rata de conversie
Strategia PPC a avut la baza
> Cuvinte cheie relevante
> Dynamic Search
> Promovarea ofertelor
> Testarea diferitelor vizualuri
Alte obiective folosite
> Shopping, Search, Display, Performance Max
E-Platforma Utilizata: